Gå til innhold

Kva heiter "vannautomat"

Anbefalte innlegg

Uheldig emnetittel, men eg fant ikkje på noko bedre. Saken er at på eine jobben så hadde dei ein drikkeautomat greia. Du hadde heitt vatn i midten som du trykte koppen inntil ein spake for å få vatn. På sidene var det plass til 4 "posar" med pulver. Her holdt du koppen under og trykte nokon gonger til du fekk så mykje pulver du ville ha før du hadde vatn oppi. Denne greia hadde og ein innebygd vanntank med varmar i. Du måtte sjøl fylle på vatn.

Vil no sjøl ha ein sånn ein og leitar på finn, men eg har ikkje peiling på kva dei heiter så eg står litt på bar bakke :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er for butikker og firmaer opprinnelig, men jeg ser ikke hvorfor du ikke skulle ha fått lov til å bestille en vannautomat for privat bruk. Personlig synes jeg det hadde vært deilig å bare ta seg et glass iskaldt vann fra en vannautomat i stedet for å vente på at vannet fra kranen som ikke alltid er like kaldt og friskt. Absolutt noe jeg kommer til å vurdere etter hvert.

Lenke til kommentar
Det var ikkje ein vanndispensar, men ei maskin der du hadde holdarar for pulver på sidene som du hadde i koppen din, og så sette du koppen i midten og fekk varmt vatn.

Det blir jo ein slags vanndispenser som går på varmt vann. Pulveret blander du i sjølv. Er vel noko sånt som på bussane?

Einaste maskina gjer er å varme opp vatnet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...