Gå til innhold

Hvordan er AoC nå, sammenlignet 1 måned etter launch?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

kikket litt omkring på forumet, men fant ikke eksakt om dette, så beklager hvis det er blitt tatt opp før.

 

jeg slutted med AoC etter den første måneden det kom ut, på grunn av lack of quests, "kjedelige" plasser, og uendelig med bugs,

 

så det jeg lurer på er, hvordan er spillet nå? er det det akkurat samme som launch, eller har de fixed masse bugs, / lagt til flere quests (40 -> var et mareritt)

har lyst og starte opp igjen, men orker ikke hvis det er like buggy, og like lite content osv.

 

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bugs og memoryleaks er hvertfall forbedret en hel del. Men når det gjelder Content så er det fremdeles litt som mangler.

 

1-50 skal dog gå greit uten å måtte grinde så mye, så jeg ville kanskje ha laget en char nå for å gjøre den klar til Ymirs Pass som er et nytt sted som vil la deg levle fra 55 til 65 og dermed unngå det sorte hullet de har der av mangelen på content.

Lenke til kommentar
Bugs og memoryleaks er hvertfall forbedret en hel del. Men når det gjelder Content så er det fremdeles litt som mangler.

 

1-50 skal dog gå greit uten å måtte grinde så mye, så jeg ville kanskje ha laget en char nå for å gjøre den klar til Ymirs Pass som er et nytt sted som vil la deg levle fra 55 til 65 og dermed unngå det sorte hullet de har der av mangelen på content.

 

takker, vurderer og abbonere for en mnd for og se hvordan det er igjen, og late en alt (har en 64 guardian, men gikk lei av og grinde "wanted posters")

 

kanskje da så rekker ymirs pass og komme ut, noe som vil gjøre livet mye enklere :p

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke dette med manglende content. Jeg er nå lvl.78 og antall quests i questloggen er fortsatt på over 20, noe den har vært siden jeg forlot Tortage omtrent. En hel drøss med quester har jeg også måttet slette pga av plassmangel og da går de som har blitt grå ut for å gi plass til nye som gir bedre XP. Jeg har vært en gang i Imirian ravine og to ganger i Oasis of Zaara, uten å fullføre noen av de. Frost swamp har jeg ikke vært i enda og jeg har vært to ganger i hver av villa'ene før jeg gikk lei de og kuttet de ut. Jeg er innbitt motstander av grinding, det er noe jeg holder meg langt unna, det eneste har vært for gathering og det var en prøvelse...

 

Kan ikke begripe annet en at folk må teame opp med andre som er langt over seg selv i level når de quester, slik at de omtrent ikke får XP i det hele tatt av mobs som de må slå ihel på veien. Da er det jo klart det blir lett å få questene utført, men en får ikke like mye XP som hvis man prøvde på noe som var litt mer utfordrende. Spesielt gruppequester som er røde for alle i gruppen er kanonartig å klare og gir drøssevis med XP.

 

Jeg har iallefall kost meg hele veien og dette maset om manglende content har jeg ikke merket, heller tvert om.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt problem med et quest i Atzel på level 65, ellers har det vært bugfritt quest-messig. Memoryleaken og random crash pga den skjer fortsatt.

 

Spillet er veldig spillbart og jeg kan anbefale characters (i min prioritert rekkefølge): Bear Shaman, Conquerer, Guardian, Tempest of Set, Priest of Mitra, osv.. ;)

 

Roguene (Barbarian, Assasin, Ranger) er nerfet relativt kraftig for PvE innhold.

 

Jeg har kun testet Herald of Xotli av magene og den var skrot (paper-thin). De andre to er nok helt ok å spille.

 

PS: Bear shaman er slit før du får poison hide (level 25), og veldig morsom etter det. :)

 

PPS: Guardian og Conquerer er vel de enkleste klassene å starte spillet med (best balansert).

Lenke til kommentar
Korleis ligg det an med Armours og slikt? Er det enklare no enn før og få tak i slikt?

 

Jeg fikk min første random "epic" drop på level 65 igår. Har vært en tidligere, men det var quest-reward. Det dropper kanskje et blått item pr 10 levels, i tillegg kommer quest rewards. Det dropper definitivt mer jo høyere du er i level.

Lenke til kommentar
Beklager hvis jeg kaprer tråden din, men endgame, hva består det av?

Har hørt at mange sluttet når de nådde 80 pga mangelen på endgamecontent. Har de forandret på det?

Du har plenty med raids å komme gjennom. Du klarer neppe, selv med 4 raids i uka med et godt guild å bli ferdig med T2 og Black Ring Citadel før de lanserer nye dungeons og åpner for T3.

 

Edit: I dag kommer jo også PvP-patch med nytt armorsett til alle klassene og belønningssystem samt mye annet sexy materiale.

Endret av Liquidant
Lenke til kommentar

Mangel & mangel på endgame...

 

AOC hadde hele 12-13 endgame bosser inne i spillet innen 60 dager etter spillet var sluppet. Det er ikke bare bare det nei...

 

Bossene ble dessverre svært enkle pga gems, når tanks resisted 90% av damagen eller no... :S

Dette er nå fikset i patch, til manges gleder, og noens tårer (slik det alltid er)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...