levlex Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Men det er IKKE Apples fortjeneste. Les mer Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Strålende at andre prøver å tilby det Apple ikke gidder/orker/klarer, men blir lite aktuelt for min del hvis det kun fungerer i (et fåtall) tredjepartsprogrammer. Det er vel lite sannsynlig at OpenClip vil fungere i f.eks. kontaktlisten eller med meldinger. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Skriveleif i artikkelen, gjentagelse: "Det skal allerede være nye versjoner på vei av Wordpress, Twitter og Magicpad med denne støtten. Foreløpig skal det være nye versjoner av Wordpress, Twitter og Magicpad på vei med nettopp denne funksjonen." Lenke til kommentar
johanf Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg savner muligheten til å manipulere enkeltmeldinger (sms), som å slette, videresende, lagre. En automatisk oppføring i kalenderen når man legger inn spesielle datoer eller bursdager på kontakter. Muligheten til å sette egne navn på notater. Jeg kommer nok på mer etterhvert. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tok sin tid ja. Vil si det største minuset med Iphone er at den ikke støtter multitasking. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Konge! Det er en av de småtingene som jeg har savnet. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Ikke for å ødelegge gleden for denne funksjonen, men det kommer ikke til å virke i firmware 2.1. For å få til dette, leser programmene som støtter denne funksjonen data i andre programmers private område. Dette skal egentlig ikke være mulig, og vil bli tettet i 2.1 http://daringfireball.net/2008/08/raining_...openclip_parade Endret 25. august 2008 av eisa01 Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg tror jeg aldri har verken klippet eller limt tekst med noen av mine telefoner. Og kan ikke si jeg egentlig har tenkt noe over det. Kan umulig se for meg at det er den verste mangelen iPhone har.. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tok sin tid ja. Vil si det største minuset med Iphone er at den ikke støtter multitasking. Begynner å bli lei av ignorante kommentarer fra skrivetrengte personer som ikke aner hva de snakker om. Om du noen gang hadde brukt en iPhone så hadde du visst at den støtter multitasking. Jeg bruker i alle fall den egenskapen ofte. Det er imidlertid ganske strenge retningslinjer fra Apple på hvilke applikasjoner som får kjøre i bakgrunnen og hvordan, og om du tenker deg om så forstår du kanskje at det ikke er så dumt for å ikke kaste bort strøm på unødvendige ting som kjører i bakgrunnen. Det er egentlig svært få applikasjoner på en telefon som trenger kjøre i bakgrunnen. Typisk vil behovet være tilstede for chat-applikasjoner o.l., og derfor kommer det en ny service i iPhone neste måned, kalt "unified push notification", som er et felles rammeverk som skal håndtere innkommende "lynmeldinger" med minimal ressursbruk. Dermed vil du kunne være innlogget på MS Messenger og motta meldinger uten at selve chat-klienten trenger å kjøre konstant i bakgrunnen. http://www.macworld.com/article/133867/200...dprocesses.html Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jøss, det varte jammen lenge: http://www.itavisen.no/sak/783854/Apple_fj...ipp_og_lim-app/ Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tok sin tid ja. Vil si det største minuset med Iphone er at den ikke støtter multitasking. Begynner å bli lei av ignorante kommentarer fra skrivetrengte personer som ikke aner hva de snakker om. Om du noen gang hadde brukt en iPhone så hadde du visst at den støtter multitasking. Jeg bruker i alle fall den egenskapen ofte. Det er imidlertid ganske strenge retningslinjer fra Apple på hvilke applikasjoner som får kjøre i bakgrunnen og hvordan, og om du tenker deg om så forstår du kanskje at det ikke er så dumt for å ikke kaste bort strøm på unødvendige ting som kjører i bakgrunnen. Det er egentlig svært få applikasjoner på en telefon som trenger kjøre i bakgrunnen. Typisk vil behovet være tilstede for chat-applikasjoner o.l., og derfor kommer det en ny service i iPhone neste måned, kalt "unified push notification", som er et felles rammeverk som skal håndtere innkommende "lynmeldinger" med minimal ressursbruk. Dermed vil du kunne være innlogget på MS Messenger og motta meldinger uten at selve chat-klienten trenger å kjøre konstant i bakgrunnen. http://www.macworld.com/article/133867/200...dprocesses.html På Nokia S60-mobiler kan jeg "minimere" programmer og herje så mye som jeg vil. Har ikke prøvd iPhone, men det funker veldig greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg