vesleengen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei! trenger skolepc men veit ikke helt hva jeg vil ha... har lyst på 13" men også noe litt større slik at skjerm ikke blir for liten, men vil ha godt batteri og gjærne litt grafikkkraft... har også noen andre kriterier for kjøp så lurte på om noen veit om noen gode alternativer så lenge dette er med: PS: pcen skal vare i 3 år - centrino2 teknologi - 802.11n - godt batteri til minst 2 timer film - skjerm mellom 13-15" - 2gig ram helst mer (er det 2gig må dette kunne oppgraderes til 4gig) - gjerne turbomemory - minimum 120gig hdd - bedre grafikk en det som er minimum alle merker utenom pacard bell og qompac er aktuelle kan også opplyse at jeg har mulighet til å kjøpe gjennom bedrift hos dell takker for alle svar! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 kan også si at maskinen kommer til å bli brukt til div programmering og litt spill som da cs, og age of empires 2 og sånt gammelt... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg ville sett på Lenovo T400 og T500 maskinene, så burde du få en solid og driftssikker maskin med den nyeste teknologien. T500 T400 De koster da muligens noe mer enn det smaker, men du får i alle fall en skikkelig maskin. Har da ikke sjekket batterilevetid ol. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 tja... er vel egentlig ikke helt aktuelt med lenovo maskin... liker ikke designet og den råe prisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå