Gef Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg fikk nettop en 3COM 8 porters 100Mbit switch...når jeg skrudde den på hørte jeg en høyfrekvent lyd ut av switchen...plugget ut strømmen igjen og satt den i...enda den lyden...skal det være slikt? Det bugger livet av meg! :-? Lenke til kommentar
chma Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg fikk nettop en 3COM 8 porters 100Mbit switch...når jeg skrudde den på hørte jeg en høyfrekvent lyd ut av switchen...plugget ut strømmen igjen og satt den i...enda den lyden...skal det være slikt? Det bugger livet av meg! :-? hmm, merkelig, hvis det er officeconnect så var det ikke det på den jeg hadde. Nå har jeg en dlink hvor det er vifter som suser og går, men det er jo ikke det på 3com sine småswitchet. Noen andre symptomer... ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Nei det er bare en høyfrekvent lyd...en piiiipelyd Lenke til kommentar
noodle Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hadde nøyaktig det samme med en Officeconnect jeg også ..... Holdt ut i en halv dag, så gikk den tilbake til butikken. Skal definitivt ikke være sånn, returner den !!! noodle Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Fikk du en tilsvarende etter du hadde returnert den? Lenke til kommentar
noodle Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Nei, jeg kjøpte en annen. Tror ikke det er så store forskjeller på switch´er til noen hundrelapper. Kjøpteden hos PS data, kanskje du hår fått min gamle :-? noodle Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Det tror jeg ikke...jeg har kjøpt den hos komplett.no...lurer på om alle 3COM switcher lager en sånn lyd...? Lenke til kommentar
chma Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Det tror jeg ikke...jeg har kjøpt den hos komplett.no...lurer på om alle 3COM switcher lager en sånn lyd...? jeg hadde en slik som jeg skrev, fungerte greit til lynedslaget grilla 4porter Lenke til kommentar
noodle Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Ville sendt den i retur hvis jeg var deg. Jeg hadde i vært fall tuppa den ut av vinduet etter kort tid med den pipelyden. Er sikkert en produksjonsfeil på noen.Tror ikke akkurat de nekter den å returnere den, den pipinga er vanvittig plagsom . noodle Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Hvor lang tid tar det før man får en ny i retur? Fra komplett da... Lenke til kommentar
Resus Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har en 5 ports 3Com switch. Den er helt lydløs. Lenke til kommentar
chma Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hvor lang tid tar det før man får en ny i retur? Fra komplett da... kommer ann på hvor langt tid det tar å sende.. for min del så tar det 3dager før de har en pakke fra meg. Og et par dager før behandling så sikker en uke eller no :o Lenke til kommentar
hwl Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg kjøpte også en slik switch hos Mpx, denne bytta jeg 2 ganger før jeg sendte hele røkla tilbake og pengene igjen. Jeg ble helt surrete i skallen av å sitte å høre på den høyfrekvente lyden som kom pipende ut av 3com boxen. Så mitt råd, send den i retur. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Sjekker ikke komplett varene de sender i retur? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Sjekker ikke komplett varene de sender i retur? Hvorfor skulle de pakke opp en ny switch for og teste den? Da vill 95% tro de sendte brukte varer i retur. Dessuten ville det koste en masse penger og øke prisene på varene, med den minimale fortjenesten det er på slikt utstyr kan du neppe forlange slik service uten og betale for det. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Min svitsj har olje lager vifter som må bli varme . Kan det vere noe slikt ? Den bråker fælt de første timene . Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 bytt den i en smc ez6508tx uten vifter og er fornøyd, 8porter 4 i bruk Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Er det denne du mener: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=6&s=pl ? Skal jeg ta sjansen på å bytte ut den switchen jeg har nå med en lik å risikere at den lider av det samme? Eller at jeg bytter den i ett nytt merke? Lenke til kommentar
t_man Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hei ! Har selv en 3Com OfficeConnect 5 Porters Switch (3C16793-ME). Er meget fornøyd med denne! Bare til orientering: 3Com er store når det gjelder nettverk. Er nesten helt sikker på at switchen din ikke skal lage slike lyder. Det jeg hadde gjort var å ringe komplett.no sitt kundeservice å høre med dem. De vet helt sikkert råd. Lykke til ! Lenke til kommentar
chma Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hei ! Har selv en 3Com OfficeConnect 5 Porters Switch (3C16793-ME). Er meget fornøyd med denne! Bare til orientering: 3Com er store når det gjelder nettverk. Er nesten helt sikker på at switchen din ikke skal lage slike lyder. Det jeg hadde gjort var å ringe komplett.no sitt kundeservice å høre med dem. De vet helt sikkert råd. Lykke til ! nei, faktisk så skal du ringe 3com, komplett sier de ikke hånderer 3com etter salg, da er det 3com du skal sende den til og. trolig som DOA, dead on arival eller noe sånt. Vetikke om det er norsk support eller svensk eller noe sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå