Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3COM switch

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettop en 3COM 8 porters 100Mbit switch...når jeg skrudde den på hørte jeg en høyfrekvent lyd ut av switchen...plugget ut strømmen igjen og satt den i...enda den lyden...skal det være slikt?

Det bugger livet av meg! :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk nettop en 3COM 8 porters 100Mbit switch...når jeg skrudde den på hørte jeg en høyfrekvent lyd ut av switchen...plugget ut strømmen igjen og satt den i...enda den lyden...skal det være slikt?

Det bugger livet av meg! :-?

hmm, merkelig, hvis det er officeconnect så var det ikke det på den jeg hadde.

Nå har jeg en dlink hvor det er vifter som suser og går, men det er jo ikke det på 3com sine småswitchet.

Noen andre symptomer... :D ?

Lenke til kommentar

Ville sendt den i retur hvis jeg var deg.

Jeg hadde i vært fall tuppa den ut av vinduet etter kort tid med den pipelyden.

Er sikkert en produksjonsfeil på noen.Tror ikke akkurat de nekter den å returnere den, den pipinga er vanvittig plagsom .

noodle

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det før man får en ny i retur? Fra komplett da...
kommer ann på hvor langt tid det tar å sende..

for min del så tar det 3dager før de har en pakke fra meg. Og et par dager før behandling så sikker en uke eller no :o

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte også en slik switch hos Mpx, denne bytta jeg 2 ganger før jeg sendte hele røkla tilbake og pengene igjen. Jeg ble helt surrete i skallen av å sitte å høre på den høyfrekvente lyden som kom pipende ut av 3com boxen. Så mitt råd, send den i retur.

Lenke til kommentar
Sjekker ikke komplett varene de sender i retur?

Hvorfor skulle de pakke opp en ny switch for og teste den?

Da vill 95% tro de sendte brukte varer i retur.

Dessuten ville det koste en masse penger og øke prisene på varene, med den minimale fortjenesten det er på slikt utstyr kan du neppe forlange slik service uten og betale for det.

Lenke til kommentar

Hei !

Har selv en 3Com OfficeConnect 5 Porters Switch (3C16793-ME). Er meget fornøyd med denne!

Bare til orientering: 3Com er store når det gjelder nettverk. Er nesten helt sikker på at switchen din ikke skal lage slike lyder. Det jeg hadde gjort var å ringe komplett.no sitt kundeservice å høre med dem. De vet helt sikkert råd.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Hei !

Har selv en 3Com OfficeConnect 5 Porters Switch (3C16793-ME). Er meget fornøyd med denne!

Bare til orientering: 3Com er store når det gjelder nettverk. Er nesten helt sikker på at switchen din ikke skal lage slike lyder. Det jeg hadde gjort var å ringe komplett.no sitt kundeservice å høre med dem. De vet helt sikkert råd.

Lykke til !

nei, faktisk så skal du ringe 3com, komplett sier de ikke hånderer 3com etter salg, da er det 3com du skal sende den til og. trolig som DOA, dead on arival eller noe sånt. Vetikke om det er norsk support eller svensk eller noe sånt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...