mr_supadupa Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Wayfinder vil rett og slett ikke laste inn kartene eller beregne ruter! Den finner posisjonen min og avstanden til forskjellige steder, men når jeg skal beregne ruter eller laste kart blir skjermen bare blank, med et ikon i hjørnet som viser 2/3 grønne prikker for gps-dekning og en slags blå logo. Google maps og treningsassistenten virker, og jeg har installert ny firmware i dag, så det er ikke problemet. Kan noen hjelpe meg? Videre lurer jeg også på dette med å laste det andre programmer der man kan lagre kart, så man slipper å laste ned dette hele tiden. Jeg har prøvd Trekbuddy og Navigami uten stort hell: Trekbuddy virker forsåvidt, men for meg virker det knotete at man må laste inn masse små kart hver for seg, uten at det er mulig å laste inn "kartpakker" eller "lime sammen" flere kart. Da dekker hvert kart enten veldig lite område, eller det er zoomet veldig langt ut og dermed veldig lite detaljert. Når det gjelder Navigami, så er det visstnok sånn at telefonen laster ned kartene på samme måte som Google Maps og Wayfinder, bortsett fra at Navigami lagrer disse kartene på minnekortet til senere bruk. Smart! Men så er det bare det at dette programmet ikke finner posisjonen min og derfor heller ikke laster ned kart, omtrent som wayfinder og derfor er ubrukelig. Ønsker tips, uansett om du er ekspert eller ikke! Endret 25. august 2008 av mr_supadupa Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Har du hørt med Sony Ericsson Customer Care Center på 81500840? Endret 25. august 2008 av Flodec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå