Gå til innhold

Er penger viktig for deg?

Funky-Fresh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om penger er viktig for meg? Mhhh aldri tenkt på det. På en måte ja, må jo betale husleie,bensin, mat osv. på den andre er eg god med penger. For å si det sånt jeg dimmet for 4 mnd siden, og ha fortsatt mer en halvparten av dimmepengerne.

I tilleg jobber eg veldig mye, og tjener for min del veldig godt. men ulempen er jo at eg ha ikke tid å bruke pengerne på byn o.l. Så eg ha jo ofte mer en 15k på konto på slutten av mnd. Sparer veldig mye tho.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva skal jeg si? Penger har alltid vært viktig her i verden, om ser vekk fra den tiden da penger ikke fantes da.

Viktig og viktig for meg. Jeg har alltid passet på å ha penger nok til å klare meg, men jeg har aldri hatt noen drøm om å vasse i penger. Så lenge en klarer seg og hjulene går rundt, er alt bra.

Lenke til kommentar

Det beste i livet er gratis. Men jeg ser på penger som frihet: f.eks reise, pröve nye saker, bruke på hobby (spiller du gitar kan du ha heftigere forsterker og gitar, eller hvis du står på ski kan du ha bedre klär og bedre ski) du kan også spise og drikke spennende saker, men penger i sin fysiske form i lommeboken ser jeg ikke på som viktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Penger er vel noe av det viktigste i livet for meg. Uten penger, ikke noe å betale husleie med. Ingen penger, ikke noe å kjøpe mat for. Ingen penger, ikke noe å betale lån med. Ingen penger, ikke mulighet for å reise på jobben via bil eller buss hver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...