Mr. Bojangles Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Penger er ikke roten til alt ondt, det er den evige lysten på penger som er roten til alt ondt. Når det er sagt; så vil jeg heller leve i et pengeavhengig samfunn, enn som urbefolkningen i Oggadoggaghooobagadoo ... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vel, det hadde vert litt kaotisk om du hadde med ei ku på Kiwi for å bytte den inn med brus. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Egentlig ikke. Vet ikke om det er fordi jeg alltid har vært flink til å jobbe og spare og derfor alltid har hatt penger. Eller om jeg bare ikke ser på det som avgjørende for min personlige lykke. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Penger: Så lenge jeg kan leve i den lille luksusen min på 6500 i månden er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ikke lett å leve på 6500 i måneden, når husleien er 10 000 - i tillegg til bensin, mat, skolepenger ... Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Om penger er viktig for meg? Mhhh aldri tenkt på det. På en måte ja, må jo betale husleie,bensin, mat osv. på den andre er eg god med penger. For å si det sånt jeg dimmet for 4 mnd siden, og ha fortsatt mer en halvparten av dimmepengerne. I tilleg jobber eg veldig mye, og tjener for min del veldig godt. men ulempen er jo at eg ha ikke tid å bruke pengerne på byn o.l. Så eg ha jo ofte mer en 15k på konto på slutten av mnd. Sparer veldig mye tho. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Penger ikke så viktig for meg. Det som er viktig for meg er det man kan få kjøpt for pengene. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja! I dagens samfunn går det ikke ann å leve uten penger og det er derfor veldig viktig for meg. Er nesten aldri blakk, men når jeg er det så er skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva skal jeg si? Penger har alltid vært viktig her i verden, om ser vekk fra den tiden da penger ikke fantes da. Viktig og viktig for meg. Jeg har alltid passet på å ha penger nok til å klare meg, men jeg har aldri hatt noen drøm om å vasse i penger. Så lenge en klarer seg og hjulene går rundt, er alt bra. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Penger er alt. ALT kan kjøpes for penger. Ikke kjærlighet, Muhaha!!! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det beste i livet er gratis. Men jeg ser på penger som frihet: f.eks reise, pröve nye saker, bruke på hobby (spiller du gitar kan du ha heftigere forsterker og gitar, eller hvis du står på ski kan du ha bedre klär og bedre ski) du kan også spise og drikke spennende saker, men penger i sin fysiske form i lommeboken ser jeg ikke på som viktig. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Penger er alt. ALT kan kjøpes for penger. Ikke kjærlighet, Muhaha!!! Å nei? Det tror jeg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bryr meg tydeligvis lite om penger, da jeg bruker de alt for fort Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja penger er viktig. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Selvfølgelig er penger viktig, som om man får noe gratis.. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Penger betyr ingen ting, eneste så betyr noe er det du må gi for å få noe Noe i vår tid blir definert som "penger" Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Penger er viktig for meg, må ha igjen minst 2000 kroner til hver uke ellers føler jeg at alt går til helvete. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, penger er viktig for meg. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 penger er ikke viktig for meg fordi jeg ikke jobber nå. (går på skole) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Penger er vel noe av det viktigste i livet for meg. Uten penger, ikke noe å betale husleie med. Ingen penger, ikke noe å kjøpe mat for. Ingen penger, ikke noe å betale lån med. Ingen penger, ikke mulighet for å reise på jobben via bil eller buss hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå