Funky-Fresh Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Er Penger viktig for deg? Jeg klarer meg ikke uten og ha litt penger i lommeboka, pleier som regel aldri vere blakk! men når jeg er det så er det sikklig irriterede!! Penger er viktig!! Endret 22. september 2008 av jzr* Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) ja, penger er veldig viktig for meg, penger i lommeboken trenger jeg ikke for jeg har jo kort men er veldig kjekt med kontanter. Nå etter at jeg fikk stipend ++ så har jeg ikke lite penger. Endret 25. august 2008 av Potion Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Penger er selfølgelig viktig Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, penger betyr veldig mye for meg. Penger er alfa og omega og ja, lykke kan kjøpes for penger Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Nei, det eneste som betyr noe for meg er å leve i harmoni med Gaia Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 ja, penger er veldig viktig for meg, penger i lommeboken trenger jeg ikke for jeg har jo kort men er veldig kjekt med kontanter. Nå etter at jeg fikk stipend ++ så har jeg ikke lite penger. Penger er neste alt <3 Men kontanter er faen meg det beste, kort kan ryke knekke osv,Kontanter kan bare bli tatt Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 ja, penger er veldig viktig for meg, penger i lommeboken trenger jeg ikke for jeg har jo kort men er veldig kjekt med kontanter. Nå etter at jeg fikk stipend ++ så har jeg ikke lite penger. Penger er neste alt <3 Men kontanter er faen meg det beste, kort kan ryke knekke osv,Kontanter kan bare bli tatt Vell, Jeg synes det er tryggere og ha kortet med meg da det tar mindre plass i lommeboken også er det ikke så tiltrekkene for små kriminelle skole elver som ser sedler Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Penger betyr absolutt ingenting for meg... Men jeg har ikke akuratt noe valg. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Penger betyr absolutt ingenting for meg... Men jeg har ikke akuratt noe valg. Det vil altså si at penger betyr noe for deg. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, uten dem går det ganske dårlig trur jeg. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Penger betyr absolutt ingenting for meg... Men jeg har ikke akuratt noe valg. Det vil altså si at penger betyr noe for deg. Nå er riktignok spørsmålet om penger er viktig for deg, og da er viktig et definasjonsspørsmål. Skal vi snakke om du personlig er avhengig av penger på et personlig nivå, eller skal vi snakke om penger er vitkig for å overleve i dagens samfunn? Sistnevnte må jo absolutt besvares med et ja, i hvert fall så lenge du bor i Norge. Jeg tror, hadde jeg hatt muligheten, ville jeg levd et liv uten penger og alt det overflødige dagens samfunn har å by på. Jeg kan selvfølgelig ikke vite noe 100%, men jeg vet at dagens samfunn er veldig stressende. Endret 25. august 2008 av Expired product Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Veldig usikker, men vil tro at det er en veldig viktig del av meg. Men det rare er at jeg kvitter meg med pengene like fort som jeg får dem :\ men jeg vet at dagens samfunn er veldig stressende. Det spørst veldig mye på hvor du bor hen og hvilket yrke du har. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Sannheten er vel uansett at samfunnet stiller mye høyere krav og forventninger til prestasjoner og suksess enn hva det gjorde før i tiden, dermed er det på sett og vis også mer stressende "all over". Lenke til kommentar
edds Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Penger er veldig viktig for meg. Jeg er en skikkelig materialist, og mener at lykke absolutt kan kjøpes for penger. (ikke misforstå; jeg sier ikke at penger er et kriterium for lykke) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Men kontanter er faen meg det beste, kort kan ryke knekke osv,Kontanter kan bare bli tatt Sedler kan jo ikke ryke eller bli revet i stykker, det glemte jeg nesten. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Penger er seriøst viktig for meg, men jeg klarer meg ofte når jeg er blakk. Har nesten klart å slutte å kaste penger ut av vinduet. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Er Penger viktig for deg?Jeg klarer meg ikke uten og ha litt penger i lommeboka, pleier som regel aldri vere blakk! men når jeg er det så er det sikklig irriterede!! Penger er viktig Penger er viktig for meg. Er veldig lenge siden jeg har vært blakk, har en del penger nå siden jeg aldri bruker penger så lenge det er nødvendig. Penger gjør meg lykkeligere Endret 25. august 2008 av DNA Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Penger er viktig for å klare seg, men jeg tror neppe de gjør meg noe lykkeligere, tvert imot. Allikevel har man alltid en trang å lyst til å ha alt, det er jo et instinkt, så jeg liker å ha litt penger, men jeg lever ut sunnmørsånden, faktisk! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Penger er alt. ALT kan kjøpes for penger. Jeg tjener greit, har ingen utgifter (bor hjemme, student lizm), men allikevel så er jeg konstant blakk. Pengene brenner hull i lommen, rett og slett. Slik det ser ut, hvis jobbmulighetene og lønningene for sivilingeniører er like bra som nå, tjener jeg greit om noen år - håper jeg. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) For meg er pengenes viktighet omvendt proporsjonal med hvor mye penger jeg har. Endret 25. august 2008 av Baron Ereksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå