SuperSkunk Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Før, når jeg var yngre drev jeg å lastet ned musikk fra limeWire(Fyfy!). og da lastet jeg ned turboneger også. Men så da kjøpte jeg da Never is Forever når jeg fant ut hvor dumt det var å laste ned musikk. Jeg la plata inn på datamaskinen. Og da - på slutten av plata var det en sang som het untitled(Hvor bassisten sang Staten Och Kapitalen på slutten). Nå har jeg en ny datamaskin. En mac. jeg la inn Never is Forever. Og borte er den. ingen sånn sang. Tingen er at jeg tror jeg kanskje hadde den sangen fra før på datamaskinen min, for plata har kommet ut i 2 versoner sånn som jeg har skjønt det. Er det det som har skjedd, eller er det Macen min som ikke vil ha den sangen inn på iTunesen? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Let It Burn [studio Outtake][*] er den siste sangen på min cd Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Let It Burn [studio Outtake][*] er den siste sangen på min cd Ja.. Her også... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja.. Her også... Da kan det hende du hadde lasta den ned Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Ja. Men den Untitled-Sangen var ganske kul. Hvor kan man få tak i den plata? Er det noen som vet det? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hvis du mener Remain Untamed så er den på Scandinavian Leather Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Det er ikke den... Lenke til kommentar
Villesild Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Let it burn er et av bonus sporene, Oslo bloodbathpt3: the ballad of gerda and tore er den siste låta før bonus tracksa. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det siste sporet på mitt album er untitled låta. Tror kanskje det er forskjellige versjoner av albummet... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det siste sporet på mitt album er untitled låta. Tror kanskje det er forskjellige versjoner av albummet... tror det jeg også, for min er ikke så veldig gammel Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Blæ. Da må jeg kjøpe den gamle versonen. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Blæ. Da må jeg kjøpe den gamle versonen. Ja jeg også, men hvor får man kjøpt den?!? Endret 2. september 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå