goggen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Har plutselig fått problemer med å surfe på internett, uansett nettside får jeg feilmelding om at jeg ikke finner server eller DNS-feil. Bitcomet og mail fungerer fint, så linja som sådan virker jo grei. Noen tips til hvordan fikse dette? Har nett fra bredbåndsfabrikken via en Linksys-router. Endret 25. august 2008 av goggen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 - Slå av og på router i tilfelle torrent har låst den. - Sjekk at nettleseren finnes i unntaksreglene for softwarebrannmuren. - Sjekk innstillingene i tilkoblengsegenskaper (alternativer for internett på kontrollpanelet) - Prøv winsockfix Lenke til kommentar
goggen Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 HAr prøvd resetting uten hell, og kjører ingen software brannmur. Men sjekk av innstillinger for tilkoblingen - hva skal jeg sjekke, hva skal det stå? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Sjekk at ikke proxy er valgt under LAn f.eks. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Takk - ser ut som winsockfix løste det Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det kan være en infeksjon av PC som skapte problemet. Scann PC online i sikkermodus med nettverk for å sjekke om det er noe nå. http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå