SAGE Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Rotet litt rundt inne i Soundstorm og nå har jeg ikke lyd i høytalerne bak når jeg kjører test-tone :o Finner ikke ut hva jeg har gjort heller, så er det noen som kan hjelpe meg med innstillinger? *Onboard lydkort på nforce2 *Innstilt for 6 høytalere *Analog og digital utgang aktivert *Surround og digital-koding aktivert *Senterkanal aktivert *LFE-kanal aktivert....50 Når jeg kjører testtone så sier dama "left surround" og "right surround" i fronthøytalerne... 5.1-surround står på,altså.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 prøv og bytte høytaler, feks sett en front høytaler på bak kanalen. vist du ikke har tuklet med noen innstillinger, så kan bak kanalene vere gåene Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har tuklet, men husker ikke hvordan alt skulle stå Har lyd bak når jeg kjører vanlig stereo...så kanalene virker. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Kjenner ikke Soundstorm. Men prøv å deaktivere analog utgang. Altec-settet bruker digital etter det jeg kan se. Lenke til kommentar
NAmE Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 vet ikke helt, men har du sjekka om du har en vribryter som heter fade?? Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 ingen lyd uten analog utgang... ingen "fade"-vribryter.. Når jeg kjører testtone så viser grafene utslag på de riktige kanalene, men det er fronthøytalerne som "spiller" lyden som skulle vært i bakhøytalerne Dette har virket før i tiden, men det er lenge siden jeg har brukt surroundlyden.. Lenke til kommentar
vann Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 gå til www.nvidia.com og last ned prgrammet "nvswap", skulle ordne saken.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Høres ut som du bare har enblet 2 høyttalere i soundstorm-oppsettet.. Menyene til sounstorm er lite brukervennelige, jeg har og rotet litt rundt der. Skulle gjerne hatt et kalibreringsprogram... Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Har lastet ned og prøvt nvswap, men dette er for de som har problem med senterhøytalern. Hjelper ikke meg iallefall.. Jeg har innstilt på 6 høytalere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå