CV-Erik Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei Den eksterne LaCie harddisken min på 320gb har litt problemer.. De siste dagene har det ikke gått ann og spille av filmfiler fra den, pcen bare jobber og jobber men får ikke åpna filen, og når den får åpna den så lagger det noe sykt, så går ikke ann og se på. Så i dag får jeg et spørsmål om jeg skal reparere den eller bare fortsette uten og gjøre noe, jeg trykker på reparer og det står at jeg må formatere den for og kunne bruke den videre. Og formatere er det jeg har minst lyst til for da mister jeg 80% av musikken min, + mange filmer. Og ikke minst mye gode minner med bilder osv. Jeg prøvde og overføre alle filene fra den og inn på den interne harddisken min, men det gikk ikke.. da bare forsvant disken fra datamaskinen (eksterne), men hvis jeg føler på disken så vibrerer den fortsatt, men lyset i fronten på den er borte. Samme skjer når jeg prøver og kjøre virussøk på den, antivirusprogrammet får søkt gjennom noen få filer så forsvinner harddisken fra datan. http://edge2.dealsdirect.net/images/produc...duct1_10935.jpg denne harddisken er det. Er det en måte og få den til å funke igjen uten og måtte formatere? for jeg vil VELDIG gjerne beholde filene på den.. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå