oleerik__ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Heisann godtfolk! Har sett på stilasguiden på TG-forumet, og kommer til å ta utgangspunkt i dette, men har lyst til å gjøre ting litt annerledes kanskje. Jeg, min kjære og en kompis skal bygge en hylle som går over 3 plasser til TG. Første spørsmål: Noen tips angående matriale, byggemåter, lenge, osv? Andre spørsmal: Kunne tenkt meg no fancy spotlight opplegg for å lyse opp en banner vi skal ha trykt. Hvor får jeg tak i dette billig og bra? Tredje spørsmål: Tips til steder man kan få trykt opp bannere med en bestemt logo til en rimelig penge? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 1. Sponplater FTW!! dem sprekker ikke nesten i det hele tatt, og er meget stabile, ikke bruk finèr plater, da disse kan sprekke og brekke lett... 2. Sjekk europris, dem bruker og ha slike spotlights, vær kreativ 3. Hør med trykkeriet ditt, det er som regel IKKE billig og trykke opp en forhandsvis stor banner (2m X 1m). Eller kan du jo finne noe vanlig stoff, og lage en slags "template" for og male på Lenke til kommentar
oleerik__ Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) 1. Sponplater FTW!! dem sprekker ikke nesten i det hele tatt, og er meget stabile, ikke bruk finèr plater, da disse kan sprekke og brekke lett... 2. Sjekk europris, dem bruker og ha slike spotlights, vær kreativ 3. Hør med trykkeriet ditt, det er som regel IKKE billig og trykke opp en forhandsvis stor banner (2m X 1m). Eller kan du jo finne noe vanlig stoff, og lage en slags "template" for og male på Takk Skal høre på europris. Kanskje disse har alt annet av småting jeg trenger. (Vinkler bl.a.) Sponplater er somregel tunge og vanskelige å ha med å gjøre er min erfaring, noen som aner pris på slike? Tror kanskje vi kjøper litt stoff, klipper ut og teiper sammen noe kreativt istedenfor å trykke opp. Trykking kan vi spare til neste år Endret 28. august 2008 av oleerik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå