Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en rar type sjalusi jeg har

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Njaa, har ikke tenkt på det sånn. Selv går jeg med nagler, medium langt hår, svarte klær (med) Behemoth, Dimmu Borgir, Opeth på osv.

Det samme gjelder røyk.

Men hva er du sjalu på? :)

Ja si det! blir bare sjalu hvis hu sier at hu vil røyke eller ha tatoveringer. Det er merkelig. det skifter bare stil. ikke måten hun elsker meg på.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Kjenner meg litt igjen i det du skriver, men greier ikke å sette ord på hva sjalusien kommer av. Det kan være noe med at man føler man mister litt av kontrollen hvis hun plutselig begynner å gjøre nye ting.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Kan vel være en slags forsvarsmekanisme. Hun snakker om å gjøre ting som har litt med selvstendighet å gjøre, som kanskje får deg underbevisst til å tenke at hun forandrer seg, kanskje så mye at dere vokser fra hverandre.

At du er redd for hun vokser fra deg rett og slett. Eller det kan være så enkelt som første svar, at du er redd hun skal bli mer "alternativ" enn deg, og på en måte ta "din" oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Kan det være fordi hun plutselig har noe annet enn bare deg?

Hva mener du? Vi har begge gutte og jente venner osv. hvis det er det du mener

Nei, men kanskje noe á la det toth skriver. Kanskje dere er vant til å dele "alt" og plutselig får hun noe meget personlig og eget som du ikke er en del av? Jeg husker for noen år siden da dama følte seg sjalu på et PC-spill jeg spilte. Noen jeg med-/motspillere skrev noe utrolig morsomt som jeg plutselig lo høyt av. Hun hadde aldri hørt meg le på den måten ellers og sa hun merkelig nok følte seg sjalu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...