A113 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har nettopp kjøpt det og hele spillet er på Norsk noe jeg ikke vil ha Noen som vet hvordan jeg kan sette det til Engelsk? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Du må sette språket på selve ps3'en til engelsk for å få ratchet på engelsk. Lenke til kommentar
A113 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Gjorde det, men står at jeg har for lite plass for spillet. Trenger 419 mb tror jeg det stod for å installere spillet. Har slettet det fra forrige installasjon fordi da skjedde det samme etter at jeg byttet til engelsk. Noen som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
A113 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 trenger hjelp asap! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Skjønner ikke hva du sliter med, bare skift systemet til Engelsk, ferdig med det. Har du ikke plass til å innstalere spillet, slett litt av det du har på HDD'n da. Lenke til kommentar
A113 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Helt ny PS3 + 64 gb ledig. "Your HDD has insufficient space, you need 419 Mb available for the initial setup og R&C." Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Formatèr harddisken og prøv igjen. Ikke stort annet å gjøre. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Formatèr harddisken og prøv igjen. Ikke stort annet å gjøre. Nei, nei, nei, nei. Dette er en kjent bug, med en enkel fiks: http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=105782 Fortunately, the workaround is a relatively simple one. "When this occurs, either delete or add about 500MB of data to your hard drive and the problem will go away," wrote Stevenson. While this may seem a lofty chore to some, the abundance of downloads in the online PlayStation Store means that relief is, at best, a matter of deleting an old demo or two, and at worst, the task of downloading of a few additional files. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå