Raggamuffin Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei Jeg har en HP8430 som jeg har "slettet" harddisken med Dariks boot & nuke. Etterpå når jeg skulle legge inn Windows mener maskinen jeg ikke har en harddisk og avbryter installasjonen. Jeg har testet HD med programvare i BIOS og den er tilsynelatende frisk og tilstede. Jeg fikk installert Ubuntu på den helt fint, men når jeg startet opp fra windows cd`en igjen skjedde det samme. Testet å tilbakestille BIOS, men det hjalp ikke stort. Har noen tips for å få svineriet til å virke? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det er kanskje det etterhvert svært vanlige problemet at XP installasjonsprogrammet ikke har drivere for nye SATA kontrollere. Sjekk BIOS innstillinger om du har noen valg på hvilken modus SATA kontrolleren skal ha. F.eks slå av native mode. Lenke til kommentar
Raggamuffin Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Thanks Hårek! da ble det action Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå