nizze90 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Hei, Da var tiden komt og eg vurderer å begynne å trene litt.. Tinge er den at det er ett stykke til studioet, og siden der er siste året mitt på allmenn, må eg jobbe bra med skole arbeidet, så blir lite tid til trening <_< Men har innvistert i en benk, en slik en -->Push Me! Pluss at eg har hantler.. Da er sprøsmålet, kunne noen hjulpet meg med å sette opp ett treningprogram? Så har eg fått høre at det kan være lurt/bra med enn sånn all-in-one pakke som de selger på ej-shop: All-in-one - Ej-shop Er det verdt prisen? Var jo ikke så veldig dyrt, med tanke på hva som er med.. Så en siste ting, situps, det er noe eg hater.. Men fant noe som heter "ab swing" som er en ting du sitter å "gynger" på, noe som skal være det samme som situps. Noen med erfaring her? Hadde vert greit å slippe å ta vanlige, det er til å spy av Tongue Bare å komme med tips, for som sagt har eg aldri trent noe særlig før^^ Er 1,79 og veier mellom 65-67 kilo Mvh Alex eDit: Mente 1,79.. Endret 25. august 2008 av nizze90 Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Når du sier "trene litt", hva er målet ditt? Er litt vanskelig å sette opp et treningsprogram når du ikke nevner hva du vil. Det meste i all-in-one pakken er ikke nødvendig sålenge du har et bra kosthold. Anbefaler helst proteinpulver (90+ synes jeg er best), og evt. selolje. Det virker som det er verdt prisen hvis du mener du trenger det. Er det bare situps du misliker eller er det både situps og crunches? Istedet for situps kan du f.eks ta benhev, liggende bein- og hofteløft o.l Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 For du tenker på tilskudd så fixer du kostholdet ditt, men begrenset hva du kan gjøre av øvelser med kun hantler.. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Pøh. Du kan trene alle muskelgruppene, øvelsene er bare litt begrenset. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Pøh. Du kan trene alle muskelgruppene, øvelsene er bare litt begrenset. hva er det jeg skriver a? har du problemer med å lese eller? du trenger så og si ikke kopiere meg... Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hørtes nå ut som om du mente man ikke kunne trene hele kroppen. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Når jeg sier begrenset så betyr det nettopp at det er begrenset..at man ikke kan få maks ut av det, les før du i det hele tatt vurderer og kommentere.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, nettopp. Begrenset kan blant annet bety at han ikke trene alle muskelgrupper. Skjønner du ikke det? Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Han må ikke trene med hantlene heller da. Det er utrolig mange øvelser uten hantler, maskiner og apparat som kan brukes på hele kroppen. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Ja, nettopp. Begrenset kan blant annet bety at han ikke trene alle muskelgrupper. Skjønner du ikke det? nå lager du akkuart samme innlegg som moderator har fjernet.. skal du være kverrulant uten peiling og innsikt så vennligst ta det opp med meg på pm isteden for å ødelegge en annen stråd siden du tydligvis har noe imot meg.. ' edit: dere gidder? er jo du som er en viktig del av denne krangelen her da...som sagt så ta det på PM isteden for å spamme tråden så du kan få flere uintressente innlegg i din profil.. Endret 2. september 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er vel ganske meningsløst å drive å diskutere hva ordene han brukte *kan* bety når han allerede har presisert hva han faktisk mente. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Det gjorde han jo etter at jeg skrev det..Skjønner ikke at dere gidder. Endret 2. september 2008 av Kasparov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå