DArkwIng Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 etter oppdatering har jeg fått et nytt valg under mobilnett-> GSM/3G menyen før hadde jeg bare - kun GSM - GSM og 3G men nå har jeg fått et tredje som sier HSDPA men..... faen trodde jeg hadde hatt det hele tiden? er det først nå jeg har fått turbo 3g eller er det bare at jeg nå kan låse den til kun GSM og Turbo 3g? slik at jeg alltid får høyeste hastighet og at den ikke detter ned på vanlig 3g noen som har funnet release notes på den nye oppdateringen? Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvis du setter den på HSDPA detter den ned på 3G hvis du ikke er i en HSDPA sone. Jeg har satt den på HSDPA, men bor ikke i en sånn sone så den står på 3G. Vet ikke om det valget kom etter at du oppdaterte. Lenke til kommentar
aalingen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg oppdaterer telefonen min regelmessig, sist gang var kun noen dager siden. sikker på at det valget ikke kun kommer når man er i en super-3g sone? for jeg har ikke det valget og jeg bor utenfor HSDPA dekningen. Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Da er jeg ikke helt sikker. Jeg bor i en 3G sone, men jeg har satt den på HSDPA. Så det valget er der selv om jeg ikke er i en Super-3G sone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå