Crisz Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei! jeg fikk en ps3 (60gb version) til bursdags gave av pappa (som nettopp har vert i usa) å den er usa version (NTSC) men har en haug med ps2 spill liggende som jeg ikke får brukt da den er fra usa (inportert) har hatt den en liten stund nå ( februar) men er skikkelig lei av å ikke kunne spille av dvd'er, og ps2 spill. finnes det noen måte å få den over til PAL region? ringe sony f'eks, spørre om en cd som gjør den om? hvet noen om noen som chipper/modder den? eller kan gjøre noe med den? håper på et svar! ikke svar viss du ikke har noen svar da den kommer til å forsvinne fra "ubesvarte tråder" Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det er desverre ikke mulig. Hvis du skal spille PS2 spill må du enten kjøpe en PS2 (koster vel bare rundt 1000kr) eller kjøpe nye spill fra usa. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) faen!!!!!!!!!!! jeg som trodde jeg endelig kunne fcå noen svar!!!!!! men, men. takk for infoen! sorry ordbruken!!!! Endret 25. august 2008 av Camrot Fjernet unødvendige smiley'er Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hadde hjulpet lite om det var en europeisk ps3 uansett, da de nye ikke støtter ps2 spill. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Yup it sux that's fur damn sure. Importerte en 60GB PS3 fra UK sidden jeg var litt seint ute. Endret 26. august 2008 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå