Phinex Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei, jeg kjøpte Rainbow Six Vegas 2, her om dagen og startet på å installere det idag, da jeg var kommet nesten halvveis i kopieringen av filer, stopper den bare helt plutselig. Ingenting skjer, ingen feilmelding, ingen blåskjerm, setup svarer ( på oppgavebehandling) mens cd rommen blir stille. Jeg kan åpne oppgavebehandling, eller noe annet som leser cd rommen og den starter igjen, da kopieres nye filer til disken. Men så skjer det samme igjen. Bom stopp, og cd rommen stopper. Lukter det ny cd rom her, eller kan det være programvare som gjør dette? hadde også samme problemet på Flight sim x , da jeg installerte det . Skjønner folk hva jeg prater om, eller skal jeg laste opp ett bilde? Maskin vare står i profil, hvis relevant. Trond Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hvis dette ikke er en splitter ny pc og du ikke har hatt problemer før så tror jeg nok at du har rett når det gjelder drevet, lukter ny på vei i posten til deg. Dog så kan du jo prøve å koble fra drevet og prøve en ny kontakt. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 ah, det jeg frykta. ga ikke mer enn 299 for 2 år siden for den, så vet ikke hvor mye jeg kunne vente . ? I forhold til ny, har du noen anbefalinger ? Så på samsung sin 203b, er den stille og grei? Trodde ikke det var mulig å få et "stille" drev, men leste litt rundt , og forstod at det ikke var så langt unna. takk trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå