Newbie1KENuubie Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Litt oppi bygda i vallset bodde det en gammal kar alene. Han var godt kjent for sin gode hjembrent, som han solgte rundt omkring. Dette var ingen hemmelighet. Lensmannen i bygda fikk nyss om dette, og dro på besøk til han. Han banket på døren og sa: "Jeg hører du brenner hjembrent, og selger videre jeg? Stemmer dette?" Mannen ble overrasket og sa: "Hva?? Neei, jeg har aldri brent noe hjemmebrent og solgt til noen jeg..." Lensmannen visste at dette var bullsh**, og svarte: "Da har du sikkert ikke noe imot at jeg ser meg litt rundt..?" Mannen svarte: "Nei nei, for all del, bare se deg rundt du..." Lensmannen gikk ned i kjelleren med den gamle karen, og midt på gulvet stod det ett stort hjembrents-apparat. Lensmannen sa: "Jasså, jeg synes du sa du ikke brant hjemmebrent! Hvordan forklarer du dette?" Den gamle karen ble stille en stund, før han svarte: "Huff... Du får ta meg for voldtekt og da..." Lensmannen: "HVA?? Har du drevet med den slags og???" Karen: "Nei, men jeg har redskap til det og jeg..." Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 tørr Den er bedre når jeg forteller'n... slår jævlig bra an på fester! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 hmm, lo litt :!: Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Den har jeg hørt i flere varianter. God vits :!: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Måtte trekke på smilebåndet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå