Gå til innhold

WoW på skolepc


josteinL

Anbefalte innlegg

Hei har netttop fått ny skolePc og skal installere wow.

Når jeg putter inn CD og starter den får jeg følgende feilmelding som sier at jeg må være pålogget en administrator bruker.

 

jeg har hørt du kan lure deg forbi dette ved å bruke your freedom eller sockscap eller hva det het.

Noen som kan forklare meg eller gi meg en guide for hvordan jeg kan lure systemet og så legge inn wow på dataen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Formater pcen og gjør deg selv som administrator, så går du til administrasjonen og sier at du klarte å slette all software på pcen med et uhell. :)

 

Hmm, kan det vel heller ikke være mulig og flytte over wow fra en annen pc ? kanskje via en router eller ledning ?

Lenke til kommentar

Vis du etterpå går for og få evt software tilbake fra skolen vil jo de sikkert bare formatere den igjen;-) ellers så kan du jo finne ut hvilke programmer du bruker som skolen har instalert og skrive ned serial nret på disse, for så og formatere og legge disse programmene inn selv;)

 

Men husk at du mister all suport med og formatere maskinen...

Endret av St. Anders
Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor alle her må være så moralske og konservative.

 

Hva skade skjer om noen skaffer seg noe underholdning som ikke skal være der? Jeg har 10++ spill på min skole-laptop, de har jeg lov å ha og jeg er full administrator på alt utenom nettet. De formaterer pcene før noen andre får de uansett.

Lenke til kommentar

Erstatt sethc.exe i %WinDir%\system32 med en kopi av cmd.exe (rename den til "sethc.exe"). Logg ut og trykk 5xShift. Nå kjører du cmd.exe med sytemrettigheter.. Skriv "control userpasswords2", så er d bare å lage seg ny bruker : )

 

Pass på at 5xShift-snarveien er aktivert før du erstatter fila : )

 

evt. sjekk Denne linken.

Endret av Kukaka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...