martbert Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Hei! Vi er en gjeng gutter på 20 år som planlegger å stikke til (litt) varmere strøk for å feste litt i fra oss en uke i oktober. Lurer på om noen har erfaringer med hvordan det står til med partyfaktoren på f.eks. Ayia Napa, Magaluf etc. i denne tiden? Kjedelig å bomme helt, og havne mitt i pensjonistsesongen liksom. Har søkt meg litt rundt på forumet her, og leser at begge overnevnte plasser har det vi er ute etter, men erfaringene som postes er stortsett kun fra reiser i sommermånedene. Noen som har tips til andre fine plasser å reise i oktober? Eneste vi er ute etter er fine strender, fine jenter og bra uteliv (og gjerne litt sol og varme da!) :-) På forhånd takk! Endret 25. august 2008 av martbert Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 For varme og partyfaktor må dere nok dra litt lengere om oktober er alternativet. Vi snakker da partysteder i Karribien, Stillehavet eller Sørøst-Asia. Ellers kan dere jo dra til Barcelona med gode festmuligheter og en tur på stranden om dere er heldige. Et alternativ er Grand Canaria, men i mellomsesongen kan jeg ikke garantere nivået på damene dere finner på "viking bar". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå