Gå til innhold

noen som vet hvor jeg kan skaffe programene Pixar bruker?

Anbefalte innlegg

Disney Pixar lager mange gode animasjonsfilmer,

men er det noen som vet hvilke programer de bruker??? eventuelt hvordan jeg kunne fått tak i disse programene...

eller vet om noen andre gode programer,

og hvordan jeg kunne skafet meg dem???

Endret av black-light
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen aning, men skulle ikkje forundre om iallfall deler var utvikla av dei, for dei, og ikkje tilgjengeleg på det markedet.

Er du interessert i å starte med 3D-animasjon kan Blender sikkert vere eit bra alternativ, då det er heilt gratis. For to døme på kva som er mogeleg å få til med dette, sjå Big Buck Bunny og Elephant's Dream. Men du må rekne med ein del innsats for å lære deg programmet, det er nok ikkje gjort på ein kveld. Ta ein tur innom Blender-tråden i Visuell kreativitet for litt snakk om programmet, lenkjer til tutorials o.l.

Lenke til kommentar

Vil fyrst seie at det ikkje har nokon hensikt å ha dei «beste» verktøya om du ikkje kan bruke dei. Det at du har verktøyet brukt av Pixar, vil ikkje seie at du klarer å lage like gode produkt. Om du har lyst til å byrje med 3D-modellering/animasjon på hobbybasis, so har det liten hensikt å bruke tusenvis av kroner på noko du til sjuande og sist eigentleg ikkje har bruk for. Dette er ikkje for å vere stygg, eg tviler berre sterkt på at du har bruk for det. Leik deg med Blender, eller ein PLE-versjon av Maya. Det koster deg ingenting, og du kan finne ut om dette faktisk er noko for deg. Blender er som sagt ikkje noko dårleg produkt, filmane nemnt over og galleriet deira viser kva som kan gjerast, om ein verkeleg kan bruke programmet.

hva er RENDERMAN?

Med forbehold om at eg kanskje ikkje har forstått dette heilt korrekt:

RenderMan er ikkje heile delen av prosessen. Modellering og animasjon vert gjort i andre program, og dette vert so rendra med RenderMan. Rendring er å lage outputen, altso eit stillbilete, eller serie av stillbilete (altso video). Det er til dømes mogeleg å bruke Blender (nemnt over) til å modellere osb. og so rendre dette til ei videofil med RenderMan. (Viss eg har forstått dette rett, det kan som sagt vere at eg er delvis ute på viddene.) Men RenderMan er ikkje nødvendig, det er andre måtar å rendre på, frå Blender.

Lenke til kommentar
Autodesk Maya er vel avansert nok, og om du ikke skal bruke det kommersielt kan du laste det ned gratis her: http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index...&id=7639525

Demonstrasjon på YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=MAe7PXSDOmA...feature=related

ja ser greit ut det, skal prøve meg litt frem med det jeg. kansje jeg får til noe en eller annen gang.

Takk for linken

[ kommersielt mener du da Reklame og sånt da eller? ]

Endret av black-light
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...