michael691 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Er det en butikk i drammen et sted hvor de selger fargete hår extensions? Jeg skal kjøpe til dama mi og har null peiling så hjelp værsåsnill:) Takk på forhånd Endret 25. august 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 bump. (: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Extensions er så vidt jeg vet dyrt. Ta deg turen til en frisør og hør med de, hvis ikke er e-bay et alternativ. Hun jeg bor med er frisør, men bestiller fremdeles på e-bay. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Bobby's har clip-ons vet jeg Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Bobby's har clip-ons vet jeg fargete? som lilla og rødt og grønt osv? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Yes, de har alt du kan tenke deg =P De ligger like ved gamle Saga Kino, ved Duo-Shop om jeg ikke husker feil en stund siden jeg var der sist. (Bobby's altså, ikke Duo-Shop ) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Yes, de har alt du kan tenke deg =P De ligger like ved gamle Saga Kino, ved Duo-Shop om jeg ikke husker feil en stund siden jeg var der sist. (Bobby's altså, ikke Duo-Shop ) Takk for svar Det koster vel 500 elno..? Tror jeg bestiller fra en privat en i usa for 300 ++ alle fargene man kan tenke seg^^ Men takk alikavel (: Setter pris på det Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har du vært innom Bobby's da? =P For de har faktisk alle fargene man kan tenke seg Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Har du vært innom Bobby's da? =P For de har faktisk alle fargene man kan tenke seg Nei ikke enda ;o Tror jeg gjør det på tirsdag, onsdag elno. Har det veldig travelt de neste dagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå