Calle1 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har egentlig sett meg ut E51. Men leste her på Amobil at den er treg på SMS hvis du legger det inn som en favoritt. Er det noen som har telefonen som kan bekrefte eller avkrefte det? Lenke til kommentar
release Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kan ikke si meg enig. Har selv hatt en E51 + andre s60 mobiler. For meg virket den like kjapp som de andre, ingen problemer her, og sendte tross alt en god del sms Gikk litt treigt å åpne inboxen når den passerte 1000 meldinger. Absolutt en mobil å anbefale. Meget god, og syns selv at den var kjappere enn N95. Definitivt den nokia mobilen jeg har vært mest fornøyd med siden 6510 Lenke til kommentar
Calle1 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Det hørtes veldig bra ut. Takk for godt og informativt svar. Hva synes du om kameraet? Lenke til kommentar
release Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nja, ikke noe å skryte av. Dårlig kamera vil jeg si. Er du ute etter mobilbilder som du kan ta vare på så må du nok gå opp noen hakk på kamerafronten. Forresten, det er et program som heter FlipSms e.l. til s60 mobiler som åpner meldinger kjappere. Vanligvis starter symbian hele "meldingsprogrammet" når du åpner en ny sms, mens flipsms går direkte til meldingen. Har ikke prøvd dette selv, men hørt fra venner at dette skal være litt kjappere. Meldinger vil også ha innvirkning på om du har de lagret på telefon eller minnekort, noe treger på minnekortet, men til gjengjeld bedre kapasitet. Som sagt så er det absolutt en telefon å anbefale. Men på kamera og multimediasiden skuffer den noe, mp3 spiller og bildegalleri er ikke noe spesielt bra, men fungerer greit nok dersom det ikke er noe stort behov for det. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Jeg har hatt en E51 siden Januar og kan si meg enig i at det er relativt dårlig kamera på den . SMS har jeg ikke reagert på at det er noen treghet i (hadde før denne en E65 - den var treg overalt i menyer). Men MP3 spilleren har jeg ingenting å utsette på forutsatt at man bruker ordentlig headsett. E51 er av de mobilene jeg har hatt som jeg har vært mest fornøyd med . Endret 27. august 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Etter mine erfaringer er dette en god allround telefon, men et dårlig kamera. har aldri hatt problemer selv med sms'er. Et godt kjøp du kan finne til en billig penge. Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har satt opp "konvolutt-knappen" til å åpne ny sms (hold inne for å komme til meldingsmeny)og det går kjapt å få opp en ny, blank melding (maks 1. sek). Lenke til kommentar
Calle1 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Dette høres bra ut. Får heller leve med at kameraet er dårlig. Tar ikke så mye bilder med det likevel. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du mener å legge sms som snarvei? Min mobil bruker ca rett under om ikke rett på 1 sekund på å åpne sms fra snarveien. Jeg har over 1000 sms i inboksen og det går lynraskt å lese meldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå