Splitter Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hva trenger jeg for å plassere PCen i et annet rom? Jeg må naturligvis ha kabler for mus, tastatur og skjerm. Jeg gidder heller ikke å løpe fram og tilbake for å skifte CDer hele tiden, så jeg trenger også en ekstern CDrom, og kanskje en AV/PÅ knapp. Finnes det noe sted jeg kan kjøpe noe slikt? Eller er dette et håpløst prosjekt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Slike ting finnes. Let rundt på diverse web-shopper. Har selv sette slike kabinett med USB tilkopling. (Til HD's, CDROM etc.) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=1...k+%2F+Rekvisita f.eks. Finnes også andre merker, samt med Firewire. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 går vel men blir nok ikke værdens beste overføringshastighet med lang usb 2.0 kabel... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hvor lang kan (bør) en USB2.0 kabel være uten at det f*cker? Er firewire no bedre? Evt. finnes det noen HQ-kabler (USB/Firewire)? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hvor lang kan (bør) en USB2.0 kabel være uten at det f*cker? Er firewire no bedre? Evt. finnes det noen HQ-kabler (USB/Firewire)? Er faktisk samme kabel som du bruker på usb1 og 2.0. Men har du usb 1 er max lengede 3m, usb 2.0 er 5m. Men du kan ha en forsterker mellom dem, men det blir kostbart om du skal ha noen hundre meter? Firewire: The Firewire cable length can be up to 4,5m (IEEE1394a and 100m for IEEE1394b). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå