Knopfix Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Hei Jeg har et problem med en CV som er ferdig redigert og grønne streker under teksten er fjernet med høyreklikk\ignore. Men når jeg åpner dokumentet på en annen PC kommer det en haug med grønne streker under store deler av teksten.Kan jeg redigere Word dokumenet til å ikke vise de grønne strekene når den åpnes på en ANNEN PC enn den jeg skrev dokumentet på? Jeg snakkes om de strekene under teksten som kommer som retting,de røde og de grønne. Problemet her er altså de grønne. Endret 25. august 2008 av Knopfix Lenke til kommentar
H80 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det beste er å levere slike dokumenter i PDF-format, da unngår man også eventuelle kompatibilitetsproblemer. Du kan for eksempel bruke CutePDF (gratis). Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har du forsøkt Office-knappen -> Word Options -> Proofing -> Hide grammar errors in this document only? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Det beste er å levere slike dokumenter i PDF-format, da unngår man også eventuelle kompatibilitetsproblemer. Du kan for eksempel bruke CutePDF (gratis). Takk for tipset,skal prøve CutePDF til vedleggene. Har du forsøkt Office-knappen -> Word Options -> Proofing -> Hide grammar errors in this document only? Takk det har fungert perfekt så langt Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Du kan laste ned og installere en plug-in for å kunne lagre direkte til pdf fra Word: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Du kan laste ned og installere en plug-in for å kunne lagre direkte til pdf fra Word: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Genialt, igjen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå