FlowerEye Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dum som jeg er skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal få meg selv inn i PhpMyAdmin via domeneshop. Har et webhotell der, og det står jo at de ikke har dette, men det skal jo gå ann lokalt eller noe? Er det noen engler der ute som kan gi meg en litt t-skje forklaring her Takk, takk. Skal legge inn noen modifikasjoner på et phpbb forum nemlig. Lenke til kommentar
___ Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dum som jeg er skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal få meg selv inn i PhpMyAdmin via domeneshop. Har et webhotell der, og det står jo at de ikke har dette, men det skal jo gå ann lokalt eller noe? Er det noen engler der ute som kan gi meg en litt t-skje forklaring her Takk, takk. Skal legge inn noen modifikasjoner på et phpbb forum nemlig. Skal du få noen konstruktive svar på spørsmålene dine, må du lære deg å poste i rett gruppe. Werner Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg bruker Navicat Lite for SQL som er gratis og fungerer bra, linken til navicat ligger på faq til domeneshop. Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Last ned phpmyadmin og legg inn selv på domeneshop-webhotellet. Er vel snakk om stort sett og unzippe og kanskje endre litt på en config-fil. http://www.phpmyadmin.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå