Movieheart Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja da var det min tur til å ta dette etterlengtede rosa kortet! Herlig herlig følelse på en ellers nydelig dag. En perfekt dag å kjøre opp på! YES! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ikke krasj første dagen da (som min far gjorde ) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Skal prøve å unngå å krasje! Kjørte min første tur alene også. Deilig og befriende følelse! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Gratulerer. Husker selv det var noe stort med førerkortet. Men - ikke tro du er verdensmester på veien ennå da. HOLD AVSTAND ! Har brent meg på ikke , det er så utrolig fort gjort. En annen feil mange gjør - spesielt med dagens biler - er å fikle med så mye mens man kjører. Endret 26. august 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Jeg vet... Det er jo nå jeg begynner på den virkelige læringen. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 En annen ting er at når man er fersk og usikker (bortsett fra de som er for sikre da ) så kan man lett ta innover seg når andre tuter på en. Ofte kan det bare være tullete bagateller fra utålmodige som utløser. Hakkementaliteten er nok litt for ubredt dessverre. Så en må lære seg å gi litt blaffen i slike ting. God tur ! Har du kjørt mye på glatta forresten ? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Har kjørt en del på vinterstid ja + glattkjøringskurset. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 For å få det på et rene: Sørlands vinterstid glattkjøring eller nord-norge vinterstid glattkjøring? For på sørlandet er det hiv og kast om det er 2 Cm snø på veien. Fullt oppslag i VG med biler som sklir overalt. Tror det skulle vært pålagt av sørlendinger å ta seg en tur på det nord-norske vinterføret før de fikk kjøre opp ordentlig. Å kjøre med 0 sikt og snø som rekker opp til understellet på bilen, ja det er litt krevende. Gratulere med lappen, om du får en tulling bak deg som ligger på hornet til han kommer forbi samt viser en nord-norsk salutt i form av fuck finger, så er det bare meg Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Har hørt en del om sørlandsværet på vinterstid ja. Men nå er jeg så heldig å bo midt i mellom nord-norge og sør-norge så jeg skal nok klare meg en god stund vertfall. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gratulerer til deg Filmhjerte, kjør fint og ha en forsatt god kveld Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Takk takk... Det som faktisk plager meg litt er at jeg ikke har tid til å komme meg ut på en kjøretur. Enten så er det skole, eller så er det fotballtrening/kamp. Og i morgen drar jeg på skoletur i samma slengen. Nei i helgen skal jeg ta meg fri og kjøre 24/7! Endret 26. august 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hehe, gratulerer! Husker jeg hadde drit flaks med lappen min. Tok teoriprøva 20. Desember 2007. Så bestilte jeg oppkjøring rett etter, og med flaksen min ble jeg ringt opp en uke senere og fikk oppkjøring 4. Januar, pga noen hadde avbestilt timen sin! Har bursdag 01.01 Nå er det nesten bare kjedelig å kjøre bil ;p Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Hehe... Med flaksen som jeg hadde bestilte jeg kjøretimer rett etter høstferien i fjor og fikk min første kjøretime i april. En kamerat av meg bestilte en uke tidligere, han hadde kjørt opp før jeg fikk min første kjøretime. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det må sies at forenklede forelegg er ikke til å forakte... fitte er noe grønt som kommer ut av verdenen Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ehh... Javell Lenke til kommentar
infomannen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hipp Hipp..... Hurra. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå