Gå til innhold

Endelig tatt lappen!

Movieheart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer. Husker selv det var noe stort med førerkortet. Men - ikke tro du er verdensmester på veien ennå da. HOLD AVSTAND ! Har brent meg på ikke :blush: , det er så utrolig fort gjort. En annen feil mange gjør - spesielt med dagens biler - er å fikle med så mye mens man kjører.

Endret av Fjellvaaken
Lenke til kommentar

En annen ting er at når man er fersk og usikker (bortsett fra de som er for sikre da ) så kan man lett ta innover seg når andre tuter på en. Ofte kan det bare være tullete bagateller fra utålmodige som utløser. Hakkementaliteten er nok litt for ubredt dessverre. Så en må lære seg å gi litt blaffen i slike ting.

God tur ! ;)

Har du kjørt mye på glatta forresten ?

Lenke til kommentar

For å få det på et rene: Sørlands vinterstid glattkjøring eller nord-norge vinterstid glattkjøring? For på sørlandet er det hiv og kast om det er 2 Cm snø på veien. Fullt oppslag i VG med biler som sklir overalt.

Tror det skulle vært pålagt av sørlendinger å ta seg en tur på det nord-norske vinterføret før de fikk kjøre opp ordentlig. Å kjøre med 0 sikt og snø som rekker opp til understellet på bilen, ja det er litt krevende.

Gratulere med lappen, om du får en tulling bak deg som ligger på hornet til han kommer forbi samt viser en nord-norsk salutt i form av fuck finger, så er det bare meg :)

Lenke til kommentar

Takk takk...

Det som faktisk plager meg litt er at jeg ikke har tid til å komme meg ut på en kjøretur. Enten så er det skole, eller så er det fotballtrening/kamp. Og i morgen drar jeg på skoletur i samma slengen. :roll:

Nei i helgen skal jeg ta meg fri og kjøre 24/7! :w00t:

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, gratulerer! Husker jeg hadde drit flaks med lappen min. Tok teoriprøva 20. Desember 2007.

Så bestilte jeg oppkjøring rett etter, og med flaksen min ble jeg ringt opp en uke senere og fikk oppkjøring 4. Januar, pga noen hadde avbestilt timen sin! Har bursdag 01.01 :)

Nå er det nesten bare kjedelig å kjøre bil ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...