Bakke Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Supersmarte haier herjer på nytt i det neste kapittelet av "Deep Blue Sea". Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Yes!....erm nei...vent... Hurra!!....hm nei nei. JAAA!!! Nei ikke det heller.....vent lit! ENDELIG!.....bah nei.... Huff, nei uansett hvor mye jeg forsøker så bryr jeg meg lite om dette..... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Haha, nummer 1 var jo sinnsykt bra. Da jeg var 10. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Kan ikke tenke meg noe verre enn slike filmer. De skaper bare ubegrunnet frykt for dyrene de parodierer og fører til misforståelser som til syvende og sist går ut over dyrene selv. Har lest flere eksempler på at folk dreper hai fordi de har sett på film at de er farlige. Sier ikke at haier ikke kan være farlige, men dette er jo bare sørgelig/latterlig, alt ettersom. Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Fint, kan tenke meg at haier er lette å bruke som virkemiddel(frykt) i skumle filmer. Er ikke så stor fan av DBS selv, desverre. Endret 25. august 2008 av Choloz Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 De skaper bare ubegrunnet frykt for dyrene Om en hvit hai haddet kommet mot meg haddet jeg driti i buksa uansett om du og andre dyre vernere forteller meg at det er sørlandes delfin og bør kiles under haka. De svarte tomme øynene til hvithaien er helt for j... lige, når man da legger på nok tenner til å drive et helt sagbruk blir det ikke bra. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 De skaper bare ubegrunnet frykt for dyrene Jeg synes ikke det å frykte supersmarte, morderiske mutanthaier er spesielt ubegrunnet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 I'VE HAD IT WITH THESE MUTHAFUCKING SHARKS ON MY MUTHAFUCKING....Boat? Like greit han ikke er med Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Selve nyheten i seg selv burde jo være bra, men er redd det blir noe alla Starship Troopers. 1'ern knallbra, mens oppfølgerne blir dårlge. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 De aller fleste haiene går etter bevegelse, ikke mennesker. I teorien er de ikke farligere enn å møte en ensom bjørn. Selvsagt kan det være farlig, men i de aller fleste tilfeller vil nok bjørnen gå unna med mindre den har ungene i nærheten eller føler seg truet. Det betyr selvsagt ikke at de er ufarlige, så det beste er nok å holde seg unna. Men så er det nå bare en film. Om folk begynner å drepe haier får de skylde på GTA som alle andre. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Haha, nummer 1 var jo sinnsykt bra. Da jeg var 10. Slenger meg på den, eller jeg var kanskje 12 jeg da :!: Det er ikke umulig at det blir en brukbar hai-skrekkfilm, og da er det heller ikke umulig at jeg kjøper den. Har det forresten blitt laget noe særlig med skrekkfilmer med hai de siste årene? Filmer med haier kan være ganske skumle/ spennende, men grunnet lite vann på soverommet mitt får jeg, i motsetning til de fleste andre skrekkfilmer, fint sove om natten i ettertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg