Zation Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 hei jeg har en windows xp cd med svensk med jeg har lyst til å bytte til norsk hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Zation Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 hva mente du med reinstaller steam Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Du må nok re-installere hele XP beklager. Jeg tror ikke XP lar deg byttte hele språket, du kan endre tastaturet sitt språk men ikke menyer og sånne ting. Jeg har enda ikke funnet det og jeg googlet det men fant ingenting som sa du kunne gjør det, bare folk som sa du måtte re-installere. Beklager igjen. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Zation Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 men xp cden er jo svensk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tror det skal være mulig og velge språk under innstaleringen. Kan det hende du trykte litt fort igjennom og gikk forbi dette og bare lot språket være svensk? Hvorfor har du en svensk XP cd? Vis den fulgte med pc-en din så burde du be om og få en ny cd bare og be om at den skal være Norsk. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Merner å huske at det tidligere var mulig å laste ned en "MUI" pakke fra Microsoft sine sider, hvor man kunne "bytte" språk. Husker selv jeg gjorde dette fra engelsk til norsk, men finner ikke tilbake til det. Så nå sitter jeg selv her med engelsk XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå