LORD G10 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg skal ha en billig laptop og har kikket på disse to... Jeg finner ikke så mye info om 5530G. Hva er den største forskjellen på disse modellene? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg skal ha en billig laptop og har kikket på disse to... Jeg finner ikke så mye info om 5530G. Hva er den største forskjellen på disse modellene? Noe av grunnen til at jeg spør er at 5530 dukker ikke opp på hjemmesiden til Acer. Er det en utgått modell eller er det Expert som har eget nummer system slik som de har på en del andre ting? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 5530-serien er helt ny, garantert ikke utgått Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 5530-serien er helt ny, garantert ikke utgått Aha... Takker og bukker... De selger 5530G på Expert til 6000 kroner, med Blu-Ray spiller. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Lurer på det samme som trådstarter. Noen som vet hvordan batterilevetiden, byggekvaliteten, vekten og skjermen er på denne? Fant ikke noe info om dette på Acers hjemmesider. Lenke til kommentar
bjranum Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg skal ha en billig laptop og har kikket på disse to... Jeg finner ikke så mye info om 5530G. Hva er den største forskjellen på disse modellene? Har kjøpt en selv, her er link: http://global.acer.com/products/notebook/as5530.htm Bjørn Lenke til kommentar
Knott^ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg skal ha en billig laptop og har kikket på disse to... Jeg finner ikke så mye info om 5530G. Hva er den største forskjellen på disse modellene? Har kjøpt en selv, her er link: http://global.acer.com/products/notebook/as5530.htm Bjørn Kan du ikke fortelle oss hva du syns om den da? Er i samme sitvasjon som trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå