dp Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Heisann, Har akkurat kjøpt en P4 2,53Ghz og et Asus P4PE.. Klokket opp til 3Ghz, men da fungerte ikke lyden.. Har satt agp/pci på:66/33mhz.. Når jeg klokker ned til standard igjen så funker lyden! Hva i helvete?? EDIT: Glemte å si at jeg bruker det innebygde lydkortet.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 du har svart på spørsmålet ditt: EDIT: Glemte å si at jeg bruker det innebygde lydkortet.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Onboard lydkortet går jo på PCI-bussen, så da skulle det jo fungert uavhengig av CPU-hastighet. Lenke til kommentar
dp Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 jeg vet... men det funker ikke ihvertfall.. faen ass.. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hadde samme probbet med mitt integrerte lydkort. bare jeg overklokka littegrann så forsvant lyden under heftig spilling. sjit azz. derfor kjøpte jeg meg et audigy 2 kort, og allt er så mye bedre Lenke til kommentar
dp Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 haha, når jeg skrudde av agp/pci lock så fungerte det!! cpuen kjører på 3ghz og lyden er der.. jippi!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå