Slurt-is Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har en Qtek 9090 stående her, som ikke sier noe annet enn "USB" når den er koblet til USB, og "Serial" med "V2.07" nede når den er frakoblet uten baklys. Dette skal visst være BootLoader: This program configures the device to an initial known state and has a means to select where to start executing the kernel. It can allow you to make this selection, which give you for example the opportunity to start an alternative Linux kernel or even start Windows. Because the bootloader needs to take control even if the battery has been removed, it is generally stored in a place that stays resident such as Flash memory. When you purchase a device in the store, it already contains such a bootloader. For example the WallabyBootloader. Den ble sånn, da jeg oppdaterte ROM'en på den. Den sto helt pent og pyntelig i ro, og plutselig blir jeg slått i trynet av en stor "ERROR". Etter det, så har den vært i denne amøbe-tilstanden uansett hva jeg prøver av knapper (f.eks. kamera, record og reset på en gang). Jeg har prøvd å kjøre updaten igjen, men den vil ikke kjenne den igjen, eller så klarer den ikke å få noe informasjon ut av den, eller sier at det er "wrong device". Noen som kan hjelpe meg ut her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå