fleur Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har et Canon MV950 som jeg ikke får til å koble til pc'n. Har kjøpt firewirekabel idag, men pc'n detekterer ikke kameraet. Har mistet softwarecd'ene så vet ikke om jeg må inn med noe drivere etc. Finner ikke noe drivere på canon sine sider. Skal ha fremvisning ikveld så fint om noen kan hjelpe meh. Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har et Canon MV950 som jeg ikke får til å koble til pc'n. Har kjøpt firewirekabel idag, men pc'n detekterer ikke kameraet. Har mistet softwarecd'ene så vet ikke om jeg må inn med noe drivere etc. Finner ikke noe drivere på canon sine sider. Skal ha fremvisning ikveld så fint om noen kan hjelpe meh. Det er nok ikke en mulighed, siden du ikke har tænkt på det - men kan du ikke få fat på en card reader? Selv har jeg en usb-stick med card reader, og jeg har endnu aldrig mødt en pc, der ikke kunne få fat på fotos via dén kombination... Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Start-kontrollpanel-system-maskinvare-enhetsbehandling, og se om "IEEE 1934-bussvertskontrollere" er aktive. Prøv ev. å aktiver. Hvis ikke, slett-start maskinen på nytt. Hvis ikke, sjekk BIOS-innstillinger eventuellt sett inn kortet på nytt. (dette var bare noen raske hint) Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå