Melvin Snerken Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei Har tenkte å kjøpe Samsung LE40A656. Er det nokon som kan ta nokre bilder av den. Vil gjerne sjå korleis den ser ut med det røde. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Den ser akkurat likedan ut som de bildene du ser i diverse tester og på nettbutikkene. Ikke fullt så rødt som du ser på dette bildet mitt (det er 46"). Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har bestilt meg en 46" sjøl, MEN der eg bestilte den fra, seie dei at 'den ikje e komt til landet'. Dårlig unnskyldning vil eg påstå iallefall fra importør, blei sagt at ingen andre bi\utikka i Norge hadde den inne.... Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Tror nok du misforstod da. TVen har vert i landet, men er midlertidig utiljengelig fra leverandører. Altså kan det ikke skaffes nok, og det har oppstått et leveringsproblem. De fleste butikker er nok midlertidig utsolgt for denne. Tiljengelighet ryktes å være begynnelsen av september. Angående rødfargen er det kun en svak rødtone øverst og nederst. Den er nesten ikke synlig. Bilder har en tendens til å få forsterket denne fargen. Men jeg ville absolutt anbefale deg å dra til en brunevare forhandler for å se TVen før du kjøper. Tenker da ikke bare på design (som forøvrig er ganske bra), men også bildekvalitet (som også er blandt det beste på markedet). Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har bestilt 40a656 selv, kan ikke vente til jeg får den. falt pladask etter jeg så tven til utstilling på elkjøp. utrolig lekkert design, ett pent møbel å ha i stua rett og slett Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er det mulig å slå av det røde lyset? Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Det er inget rødt lys. Det er kun rammen som toner svakt i rødt øverst og nederst. Altså en svak rødfarge i plasten. Toningen er så svak at om man går raskt forbi den legger en sannsynlig ikke merke til detaljfinishen en gang. Som sakt, bilder får denne fargen veldig forsterket. EDIT: Kan forresten nenves at TVene var tiljengelig for forhandlere nettopp, så enkelte butikker kan nok ha hatt de på lager denne uken - kanskje enda. Partiet som kom sist var derimot ikke nok til å dekke etterspørselen, så det er enda leveringsproblemer. Endret 5. september 2008 av chrlod Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ah ok, får vel se den IRL selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå