oerhört Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 På Games Convention var Quantic Dream endelig klare for å vise mer av det uhyre lovende Heavy Rain. Les mer Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg vet ikke om dette fanger min interesse.. Må si jeg er svært skeptisk, men jeg har tatt feil før! Ingen forhåndsbestilling av spillet, men jeg ser ann anmeldelser før jeg gjør noe! Uansett kjempe bra at noen prøver noe nytt! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Elsker det QD har gjort før, og har spilt meg igjennom og digget alle deres forrige spill. Kommer til å kjøpe en PS3 kun for dette spillet, synd konsollen ikke har noe annet av spill som frister. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Mer voksne og komplekse historier i spill trenger vi ja, fint at spillutviklere lager slike spill. Skulle bare ønske det var ennda flere. Fahrenheit var glimrende og Heavy Rain ser jeg veldig fram til. Men fortsatt et år til det kommer da. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dette ser bra ut. Veldig bra at vi har utviklere som QD som faktisk tør å prøve noe nytt. Fahrenheit var helt sjef, og dette tror jeg kan bli enda bedre. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Elsker det QD har gjort før, og har spilt meg igjennom og digget alle deres forrige spill. Kommer til å kjøpe en PS3 kun for dette spillet, synd konsollen ikke har noe annet av spill som frister. Far Cry 2 vil jeg si frister meg nok til at jeg kunne ha skaffet meg en PS3... Lenke til kommentar
Micern Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, for Far Cry 2 er jo PS3-eksklusivt ... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Bra grafikk i spillet, noe av det beste jeg har sett, men om jeg er interessert i denne her tviler jeg veldig på. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hvis dette blir bra, må jeg kjøpe meg ps3 også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Om de retter på feilene fra Fahrenheit, kan det jo bli meget bra. Det sagt, Fahrenheit skuffet meg så mye at jeg er skeptisk helt til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Fahrenheit var ett bra spill, men fanget ikke helt min oppmerksomhet. Ble liksom lei etter noen timer spilling, det var en del feil som Camrot sa, så om de retter feilene så kan dette bli ett bra spil. Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Likte Farenheit veldig godt, men pga. PS3 eksklusiviteten hopper jeg desverre over dette. Det holder med én konsoll i huset, pluss at PS3 har få andre eksklusive spill (kommer bare på Uncharted) som appellerer til meg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dette så lovende ut. Kjøpte Farenheit i sommer og det bare ligger her og venter på min nye PC. Synd spillet er eksklusivt til PS3, så tror ikke jeg gidder å kjøpe det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Om de retter på feilene fra Fahrenheit, kan det jo bli meget bra. Det sagt, Fahrenheit skuffet meg så mye at jeg er skeptisk helt til det motsatte er bevist. Skuffet deg ikke nok til å kjøpe det om igjen på XBL marketplace ? Jeg likte fahrenheit stort sett, den eneste minuset jeg kommer på som jeg virkelig syns teller er at historien ikke blir så bra mot slutten, da han plutselig blir neo, må redde jente, er død osv. Dette er jo ikke akkurat noe man bare kan overse at historien i dette spillet var skuffende, da det kanskje var det viktigste med hele spillet. Spillet var ihvertfall vell verdt de 100kr jeg brukte på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Hvordan i huleste kan du huske at jeg har sagt/gjort det..? Men det stemmer, jeg har kjøpt Fahrenheit to ganger. Kjøpte spillet på release, fullførte det på rundt 4-5 timer, og solgte det noen dager senere. Etterpå lurte jeg på om spillet var verdt en andre gjennomgang, og når spillet kom på Marketplace slo jeg til. Jeg spilte i rundt 10-15 minutter før jeg gikk lei igjen, nå er spillet til og med slettet fra harddisken. For å si det slik, QD må levere et kvalitetsprodukt fra start til mål denne gangen om de vil ha mer av mine penger. Endret 25. august 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Eneste som var kjipt med fahrenheit var at det var så kort og det irriterendes kamraet!! Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg så nettopp denne videoen på Youtube. Jeg har ikke sett den før fordi jeg er mister fashionably late. Fy faen, jeg fikk gåsehud! Er det fortsatt Angelo Badalamenti som skriver musikken? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Er det fortsatt Angelo Badalamenti som skriver musikken? I følge Cage skal de jobbe med en annen komponist for Heavy Rain, så svaret er nei. Uansett er musikken vi har hørt så langt finfine saker. .) Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det fortsatt Angelo Badalamenti som skriver musikken? I følge Cage skal de jobbe med en annen komponist for Heavy Rain, så svaret er nei. Uansett er musikken vi har hørt så langt finfine saker. .) Ja, musikken gav meg gåsehud! Akkurat den samme følelsen som jeg får når Badalamentis meandrerende "haunting" (i mangel av et godt norsk ord) stemninger kommer krypende ut av høytalerene i introen til Mulholland Drive. Og for en lekker voiceacting og motion capture da! jeg ble ikke gira på dette spillet før jeg så den The Casting videoen Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Håper de fikser litt på munnen hennes. Ser ut som hun synger opera/har hatt en alvorlig mislykket facelift, selv om hun kun snakker. Endret 26. august 2008 av Shifty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg