Powersupply Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Trenger litt hjelp til valg av skjerm til rundt 3000,- Gamer skjerm sier jo hva jeg legger vekt på, så det er bare kom med forslag. Takker for alle innslag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Benq G2400W er en veldig bra 24 tommer til rundt 2600. Bruker den selv til spilling og vanlig bruk å er veldig fornøyd med den. Har HDMI DVI og VGA kontakt 5ms respons tid. Benq G2400W Benq G2400W test hardware.no Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Benq G2400W er en veldig bra 24 tommer til rundt 2600.Bruker den selv til spilling og vanlig bruk å er veldig fornøyd med den. Har HDMI DVI og VGA kontakt 5ms respons tid. Benq G2400W Benq G2400W test hardware.no Mvh donnieakalefty Har sett på den modellen men er redd for etterslep, p.g.a jeg spiller mye CSS og cyris "etterhvert". Så hvis du har andre forslag så kom gjerne med det. Går gjerne ned til 22tommer hvis det er mye bildekvalitet, respons og hente der. Håper på masse svar:) Lenke til kommentar
molsen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tror ikke det er noe å hente på en 22", ikke på skjermsiden iallfall. Grafikkortet vil ha mindre å arbeide med da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har ivertfall ikke oppdaget noen form for etterslep, det eneste jeg har fått er hakking fordi jeg har gjort mange oppgaver i bakgrunnen og det da ble for mye for skjermkortet under spillingen. Er 5ms sekund respons tid så det er jo ikke så mye, er jo bra til spilling og burde håndtere crysis og sånne spill bra, er jo mye avhengig av skjermkortet ditt da. Har du dårlig skjermkort får du jo elendig FPS og mye hakking i bildet. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Har ivertfall ikke oppdaget noen form for etterslep, det eneste jeg har fått er hakking fordi jeg har gjort mange oppgaver i bakgrunnen og det da ble for mye for skjermkortet under spillingen. Er 5ms sekund respons tid så det er jo ikke så mye, er jo bra til spilling og burde håndtere crysis og sånne spill bra, er jo mye avhengig av skjermkortet ditt da. Har du dårlig skjermkort får du jo elendig FPS og mye hakking i bildet. Mvh donnieakalefty Hmm,BenQ til seriøs fps gaming er jeg litt skeptisk till. Leste en del forskjellige tråder her og der hvor det var stor forskjell mellom gaming egenskapene til skjermen.. . Har et Club3D HD4870 OC 512 MB GDDR5 PCIe 2.0 ATI RV770 XT, GS800 MHz, 2xDVI,HDMI så det ruller det meste vill jeg tro. Har surfet litt rundt og fant disse Asus PG221 Asus PG221 Samsung 245B Samsung 245B LGW2452T-PF LG W2452T Har hørt at NEC også skal være en god skjerm, men har ikke kjennskap til det merket. Men har ikke gitt slipp på BenQen enda alter med til målstreken Få gjerne med flere folk i denne tråden Takker for svar !! Lenke til kommentar
molsen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 DGM-skjermen som selges hos Pixmania til 2300kr er jo unektelig en gamingskjerm da. Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Hmm.. har du en link til den ? Tror ikke jeg fant den, men hvis det var den skjermen som het pixmania så er det utelukket Har funnet noen modeller men sliter med og velge den "beste", altså mest tilpasset fps spill som css... Samsung Syncmaster T240 Samsung 245B Samsung 2493HM Er også noen flere modeller lengre opp i tråden Har en finger på den siste men dyr da huff huff. Lenke til kommentar
Swupp Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Trenger litt hjelp til valg av skjerm til rundt 3000,- Gamer skjerm sier jo hva jeg legger vekt på, så det er bare kom med forslag. Takker for alle innslag! Har en 24 tommer Samsung 24 tommer SymcMaster 245b Plus og er kjempefornøyd.Spiller Crysis,ETQW,Unreal 3,HalfLife 2 og andre spill.Ikke noe problemer. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354817 Lenke til kommentar
Powersupply Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Off nei nå er jeg lei av skjermer med inputlag og etc.etc Nå har jeg bestemt meg!! HVOR FÅR JEG KJØPT Iolair MB24W SEND MEG LINK og jeg sender dg et flaks lodd Lenke til kommentar
-JVS- Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Off nei nå er jeg lei av skjermer med inputlag og etc.etcNå har jeg bestemt meg!! HVOR FÅR JEG KJØPT Iolair MB24W SEND MEG LINK og jeg sender dg et flaks lodd Pixmania hadde denne for en ukes tid siden. Finner den ikke nå. Vær obs på at det er panel-lotteri på denne skjermen. Du får søke litt rundt på diverse forum, men den har iallefall vært levert med både TN og MVA panel. Får du MVA utgaven så har du den ultimate gaming LCD skjermen, til en meget hyggelig pris. Den finnes i flere utgaver, iolair MB24W (dvi/vga), IISonic IIM24W (vga only), Grosbill MB24W (vga only) and Pixmania MB24W (dvi/vga). Mer info: http://www.hardforum.com/showthread.php?t=...ighlight=iolair Endret 31. august 2008 av -JVS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå