Gå til innhold

Tastaturspørsmål, G15 og Saitek Eclipse.

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal kjøpe meg nytt tastatur, men har noen spørsmål om disse to tastaturene.

Det er veldig viktig at tastelydene er stille, som Saitek da skal være. Men har lest at de fleste plages med at knapper henger seg opp etc. etter veldig kort tid. Er det noen som har hatt det tastaturet en stund og enda ikke opplevd det problemet?

Så var det G15, ser ut som et veldig bra tastatur. Men lurer på om det er like stille som Saitek? Har selv et gammelt Logitech Media tastatur som lager sikkert over 70dB+- når jeg skriver fort. :p

Takk for svar ;)

Endret av KerM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, at du i det hele tatt VURDERER Saitek er en stor stor STOR tabbe. G11 eller G15, men vil personlig anbefale G15. Er usikker på lyden, men hvis det er +/- 50dB, velg G15... eller faktisk... skrew lyden og velg G15 uansett... et mer perfekt tastatur finnes ikke

Lenke til kommentar

Ja har prøvd Saitek Eclipse 2 og jeg syntes dette var ekstremt deili å skrive på ++++ at det va fansy lys :)

Han nesten bare hørt gode kommentarer om saitek eclipse 2 og de som har hatt problemer med tastene har bare sendt tastaturene til Saitek og fått nye med en gang :)

Lenke til kommentar
Altså, at du i det hele tatt VURDERER Saitek er en stor stor STOR tabbe. G11 eller G15, men vil personlig anbefale G15. Er usikker på lyden, men hvis det er +/- 50dB, velg G15... eller faktisk... skrew lyden og velg G15 uansett... et mer perfekt tastatur finnes ikke

Hvorfor er Saitek en stor tabbe? Jeg hadde mitt eclipse tastatur i 2 år for brosjan sølte cola på det, og da var det over og ut med det. Jeg hadde null problemer, aldri hang noen taster seg, aldri sluttet noen taster å funke.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til at Saitek får gjennomgå av en del bedrevitere på dette forumet. Jeg har selv hatt Saitek Eclipse II i et par år, og jeg var storfornøyd med det! Tastaturet ser bra ut, har gode og veldig stille taster som fungerer bra til spill og å skrive. I tillegg er baklysene i 3 forskjellige farger artig.

Men Saitek Cyborg er grisestygg, så den er jeg selv med på kritikken av.

Mitt Eclipse II døde nå i helgen etter en liten seanse der jeg gikk litt bananas i irritasjon, og spacetasten ble ødelagt. Dette er ikke noe jeg kan laste Saitek for. Kan ikke akkurat kalle apemongo oppførsel for normal bruk.

Nå har jeg skaffa meg Razer Lycosa. Dette tastaturet er det råeste jeg hittil har sett av utseende, og det har gode taster. MEN det er litt mer bråkete enn Eclipse II når man skriver på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...