Gå til innhold

Trenger hjelp ..skal kjøpe "mini" laptop til skolebruk + +

Anbefalte innlegg

Ey

som det står ..skal kjøpe en "mini" laptop...

Jeg har tenkt å bruke den til skolebruk men hadde også vært fint om jeg kan installere spill som PES på den.

Jo ha sett på Sony's TZ serien LINK og joda...er disse laptopene bra ? Bør jeg heller kjøpe Asus Eee, Acer Aspire One ell MSI Wind ?

Trenger mad hjelp på dette ! :D So help me !

Endret av flashridah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var jo ganske stiv pris på de sony pc-ene du linket til. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt turen ned på den lokale el butikken for å sjekke om de har asus eee (feks) som utstillingsmodell (for å sjekke hvordan det er å skrive osv på den). Jeg hadde gått for MSI Wind mye pga at jeg synes at tastaturet på asus eee er alt for smått (og jeg har små fingre!)

Lenke til kommentar
Var jo ganske stiv pris på de sony pc-ene du linket til. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt turen ned på den lokale el butikken for å sjekke om de har asus eee (feks) som utstillingsmodell (for å sjekke hvordan det er å skrive osv på den). Jeg hadde gått for MSI Wind mye pga at jeg synes at tastaturet på asus eee er alt for smått (og jeg har små fingre!)

Prisen ekke et big prob, en kompis hadde testet den i Kina ell no og sa at den var bra..

og fjorårets TZ modell skåret ganske bra på cnet 9/10 mens asus (8,6) og acer skåret 8,8 tror jg ..

men men...må få sjekket dette grundig ,D

takk for svaret :p

Lenke til kommentar

En venn klager over Vaios kvalitet. Den er likestilt med HP (som forøvrig har hatt 5+ hardware problemer tross for at den kosta 10000).

Gå for Asus. De er hardware produsenter selv så de har peiling på å lage laptoper.

Forøvrig har Asus en lignende modell som Vaio'en du linker til og den heter U2E. Koster 20000 for SSD og 13000 for vanlig HDD. Angående design grenser den mot "harry"/sexy/<legg til passende adjektiv> pga skinn og håndpolert rustfritt stål. Vesken som følger med er semsket skinn.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar

1,2GHz? Nå har jo MSi Wind, Acer One og eee 901 og eee 1000 1,6GHz da... :lol:

Wind, Acer One, eee 1000h kommer jo med 80 GB hdd, Wind kommer med ny modell senere i høst med 120GB også... Etter hva jeg har hørt er det lite å anke på kvaliteten på disse og jeg tror ikke Sony sin definitivt overprisede er noe mer solid...

Hvis du kjøper den Sony modellen blir jeg bare oppgitt! :p

Kan legge til at du vil få en ting fra Sony da:

design creds... Men du går gjennom mye dritt om den må på reperasjon, i Norge sender du den bare til butikken null stress, er nok litt mer omfattende når du kjøper fra USA :)

Endret av Deem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...