Nikkor Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei, ble rygget på for et par uker siden av en bil. Og bilen som rygget på har klar skyld i hele saken. Det jeg lurer på er om jeg fortsatt vil få dekket hele reperasjonen? Har overskredet kilometer med 2tusen. Har kjørt 14k men betalter for 12k.. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei, ble rygget på for et par uker siden av en bil. Og bilen som rygget på har klar skyld i hele saken. Det jeg lurer på er om jeg fortsatt vil få dekket hele reperasjonen? Har overskredet kilometer med 2tusen. Har kjørt 14k men betalter for 12k.. Jeg er usikker på hvordan dette fungerer, men det er jo ikke ditt selskap som skal betale noe hvis du ikke er skyld i ulykken. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Håper det er slik... Skaden er på rundt 45-50k tipper jeg. Må bytte døren osv. Endret 25. august 2008 av Nikkor Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Håper det er slik... Skaden er på rundt 45-50k tipper jeg. Må bytten døren osv. Jeg er som sagt usikker, det kan jo være at selskapet ditt gjør en utbetaling til deg og så kjører regress mot motpartens selskap. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei, ble rygget på for et par uker siden av en bil. Og bilen som rygget på har klar skyld i hele saken. Det jeg lurer på er om jeg fortsatt vil få dekket hele reperasjonen? Har overskredet kilometer med 2tusen. Har kjørt 14k men betalter for 12k.. Det går helt fint fordi det ikke er din skyld. Motpartens forsikringsselskap vil måtte betale for alt. Ikke noe regress eller avkorting eller noe slikt. Hvis man har kjørt et stykke over det man har betalt for, så har man en fin anledning for å bytte forsikringsselskap. Man starter da med blanke ark (ny kilometerstand). Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Noen ekstra kilometer er ikke det dyreste man kan kjøpe seg.. Det kan fort bli mye dyrere å bytte forsikringselskap om man har en god kontakt der man er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå