Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Overskredet km grensen, rygget på..Får jeg tilbake alt?

Nikkor

Anbefalte innlegg

Hei, ble rygget på for et par uker siden av en bil. Og bilen som rygget på har klar skyld i hele saken.

Det jeg lurer på er om jeg fortsatt vil få dekket hele reperasjonen? Har overskredet kilometer med 2tusen. Har kjørt 14k men betalter for 12k..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, ble rygget på for et par uker siden av en bil. Og bilen som rygget på har klar skyld i hele saken.

Det jeg lurer på er om jeg fortsatt vil få dekket hele reperasjonen? Har overskredet kilometer med 2tusen. Har kjørt 14k men betalter for 12k..

Jeg er usikker på hvordan dette fungerer, men det er jo ikke ditt selskap som skal betale noe hvis du ikke er skyld i ulykken.

Lenke til kommentar

Det går helt fint fordi det ikke er din skyld. Motpartens forsikringsselskap vil måtte betale for alt. Ikke noe regress eller avkorting eller noe slikt.

Hvis man har kjørt et stykke over det man har betalt for, så har man en fin anledning for å bytte forsikringsselskap. Man starter da med blanke ark (ny kilometerstand).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...