Gå til innhold

Tilbake til jungelen (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blander? Det var eit spørsmål. Eg ser på alle delane av eit spel som ein sak. Ein god onlinedel eller dårleg onlinedel er ein del av eit spel, den må tas med i ein diskusjon.

Eg har vore borti spel med ræva SP-del og strålande MP del, og omvendt. Eit godt spel bør ha begge delar. Med mindre det er kun SP eller MP sjølvsagt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Bare det er spillbart så, Crysis er jo ikke det. Skikkelig dårlig optimalisert motor.

Må si meg enig. Tror heller ikke på bedre ytelse før jeg får se det selv. Makan til mengden av løfter som ikke blir holdt skal man lete lenge etter i spillindustrien.

Lenke til kommentar
Lol, Crysis er mye mer enn bare en Tech demo og et graffikk spill. La oss f.eks sammenligne det med CoD4, som stort sett alle FPS fan liker. Hva er bra med det gameplaymessig? Det har ikke ødleggbare omgivelser, alltid en sti du må gå, ingen frihet, ingen åpen verden, ingen våpen modding, ingen 24 dag/natt syklus, folk som spawer opp overalt uten mening uten et bestemt antall folk som er i verden, for å ikke snakke om at graffikken er mye dårligere, og alt dette har Crysis i forhold. Og heller er historien i CoD4 pokker meg ikke noe bedre enn Crysis sin, synes jeg da. Egentlig bare tullprat å si at Crysis kun er graffikk

Her er hvorfor jeg mener CoD4 er fullstendig overlegen i forhold til Crysis.

1. Settingen, jeg foretrekker å være deltager i en svær krig enn å drive å løpe rundt etter asiatere i jungelen.

2. Historien, utrolig bra fortalt og svært engasjerende, slutten av noe av det mest emosjonelle jeg har sett i et FPS SP-spill. Dessuten er det hele lagt fram på en veldig smart måte med cut scenes, flashbacks osv.

3. Musikken, Harry Gregson Williams er et geni og det beviser han i dette spillet også. Musikk er stemning til 1000 hvis den er flott levert, og det er den her så absolutt.

Crysis ble for meg akkurat slik som Far Cry, dødskjedelig.

Lenke til kommentar
Lol, Crysis er mye mer enn bare en Tech demo og et graffikk spill. La oss f.eks sammenligne det med CoD4, som stort sett alle FPS fan liker. Hva er bra med det gameplaymessig? Det har ikke ødleggbare omgivelser, alltid en sti du må gå, ingen frihet, ingen åpen verden, ingen våpen modding, ingen 24 dag/natt syklus, folk som spawer opp overalt uten mening uten et bestemt antall folk som er i verden, for å ikke snakke om at graffikken er mye dårligere, og alt dette har Crysis i forhold. Og heller er historien i CoD4 pokker meg ikke noe bedre enn Crysis sin, synes jeg da. Egentlig bare tullprat å si at Crysis kun er graffikk

Helt enig med deg. Jeg ser på det slik

COD4 for barn

Crysis for oss voksne altså 25+

Lenke til kommentar
Crytek har jo samme oppskrift på alle spillene. Øde tropisk øy, halveis i spillet snur gameplayet helt og det dukker opp romvesener og mutanter. Det som om de slapp opp for ideer når de var halveis i utviklingsprosessen.

Jeg sier det igjen og kommer og si det helt til jeg får fatt i spillet: Far Cry 2 ftw.

Grafikken i far cry 2 ser så plastikk aktig ut. sånn som på 360 og ps3

Lenke til kommentar
Crytek har jo samme oppskrift på alle spillene. Øde tropisk øy, halveis i spillet snur gameplayet helt og det dukker opp romvesener og mutanter. Det som om de slapp opp for ideer når de var halveis i utviklingsprosessen.

Jeg sier det igjen og kommer og si det helt til jeg får fatt i spillet: Far Cry 2 ftw.

Grafikken i far cry 2 ser så plastikk aktig ut. sånn som på 360 og ps3

Plastikk aktig?? tror du har pusset brillene dine for hardt. Dessuten så ser gameplayet og historien i Far Cry 2 mye mer lovende ut en hva Crysis har å tilby.

Lenke til kommentar
Kor mange er det som aktivt speler desse Cry-spela over nettet? Samanlikna med dei andre store som BF, CoD og den slags.

Jeg spiller Crysis Onlin veldig mye og må si det er helt fantastisk. Den frie å åpne verdenen gir deg så utrolig mange muligheter. Du kan planlegge et angrep taktisk hvis du vil. Du kan også secure en base med å legge ut miner\klaymore's og masse mer.

Men jeg har også CoD4. Jeg synes begge spillene er kjempe gode, men online delen er veldig forskjellig fra hverandre. Jeg liker begge delene på hver sin måte, cod4 for action og kjapp skyting, crysis for taktisk gameplay og stor åpen verden med masse våpen\tanks\helicopter osv.

Lenke til kommentar
Crytek fokuserer mere på grafikken, enn resten av spillet.. Det fører til elendig (rotete) koding, og dårlig optimalisering...

Grafikkmessig, så ser det ganske tegnefilm-aktig ut. Bløt grafikk.

Da synes jeg det blir bedre med skarp grafikk, som i f.eks. Call of Duty 4.

Kan si såpass at den som ikke synes Crysis graffikken er bedre er enten blind eller cod4 fanboy. velg.

I Call of Duty får du gjøre litt forskjellige ting, istedetfor å bare dra rundt å skyte fiendene. Som f.eks skyting (og bombing) fra fly, kamuflasje-snikskyting, rømme fra et synkende skip og sikkert mye mer (har ikke spillt gjennom spillet).

Må nesten le. 95 % av CoD4 går ut på å skyte folk det og. Og det er helt omvendt, det er i Crysis du får gjøre forskjellige ting, eller faktisk velge om du vil gjøre det. Kjøre båt, helikopter, bil, VTOL osv når du ønsker det hvis det er på brettet.

Lenke til kommentar
Gleeeder meg : D

Hadde vært tøft hvis du ser de samme sekvensene som du så som Nomad, bare att du vil se dem i Sykes perspektiv istedenfor.

Egentlig må/bør dem jo ha det for å få alt til å "stemme", og hvis dem gjør det for vi vell endelig se hvordan Nomad ser ut :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...