Joachim_F Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det neste spillet i Crysis-serien er ferdigutviklet. Les mer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg gleder meg til mer Crysis, ihvertfall. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har ikke fått spilt eneren pga ræææv pc specs. Men dette må jo være noe å teste ut nye komponenter i høst på Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Dette spillet kom så plutselig, men takk for det Er en stor fan av Crysis spillet og kan ikke vente til å se på denne utgaven! Endret 25. august 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg håper neste etter denne blir "Crysis Prophet". Jeg lurer veldig på hva Prophet gikk igjennom i Crysis Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (samt mulighet til å kjempe i grupper) Ntaww, diggbart Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 nye våpen Sweet. Men blir vel ikke store greien nei, mer som en litt ekstra stor expansion pack. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Veldig hyggelig dato å slippe spillet på da, kommer nok mange anti-spill advokater å begynner å klage... -_-" Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg håper neste etter denne blir "Crysis Prophet". Jeg lurer veldig på hva Prophet gikk igjennom i Crysis Vedder på at det kommer til å hete Crysis prophety Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg håper neste etter denne blir "Crysis Prophet". Jeg lurer veldig på hva Prophet gikk igjennom i Crysis Vedder på at det kommer til å hete Crysis prophety haha tenkte det jeg også yay dette spillet SKAL KJØPES UANNSETT HVOR MYE DET KOSTER :P åh jeg har ikke ord hvor bra crysis er og jeg håper det kommer mange nye crysis spill spessielt etterfølgeren til vanlig crysis for de dro jo tilbake til øya til prophet gleder meg Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dette spillet må jeg vel ha, selvom det kommer tett innpå Spore lanseringen, så spørs om jeg får spilt så mye av dette Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 For mange spill, for lite penger Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Bare det er spillbart så, Crysis er jo ikke det. Skikkelig dårlig optimalisert motor. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Crytek sier at de har brukt mye tid på å optimalisere spillmotoren, og da skal det ha vært gjort en god del for å få selv moderate PCer til å kjøre spillet med en fin mengde øyegodt. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 For mange spill, for lite penger ...og tid Håper dette spillet blir bra! Likte Crysis svært godt og har litt forventninger til dette. Men vet ikke om det blir innkjøp; får se om jeg klarer å vente til oktober, Far Cry 2 må jo bare kjøpes. Lenke til kommentar
NorwayBM Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Blir vel like dårlig som det første, med bedre grafikk. Funker fett for grafikkhorer uten kritisk sans ellers. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Crysis er noe ordentlig dritt i mine øyne, suveren grafikk er det ja, men hvordan spillet utviklet seg etter hvert fikk hvertfall meg til å slutte med den tvert. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Mer en tech-demo enn et spill. Crysis, altså. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Lol, Crysis er mye mer enn bare en Tech demo og et graffikk spill. La oss f.eks sammenligne det med CoD4, som stort sett alle FPS fan liker. Hva er bra med det gameplaymessig? Det har ikke ødleggbare omgivelser, alltid en sti du må gå, ingen frihet, ingen åpen verden, ingen våpen modding, ingen 24 dag/natt syklus, folk som spawer opp overalt uten mening uten et bestemt antall folk som er i verden, for å ikke snakke om at graffikken er mye dårligere, og alt dette har Crysis i forhold. Og heller er historien i CoD4 pokker meg ikke noe bedre enn Crysis sin, synes jeg da. Egentlig bare tullprat å si at Crysis kun er graffikk Endret 25. august 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg