mcgroven Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Folk gikk mann av huse for å besøke messområdet under årets Games Convention. Les mer Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 noen andre en meg som ser hvor fyren bak den fremste spilleren har plantet øynene sine? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Leipzig har vel mer eller mindre tatt over showet som E3 var kjent for og nå har gått bort fra. Litt synd de er så tett på hverandre at trailere og info gjerne er de samme som fra E3, men noe spennende kom da frem i løpet av helgen. Endret 25. august 2008 av archongamer Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 hehe, kan ikke akkuratt si at han ser på skjermen, han virker mer opptatt av å se på dama Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 noen andre en meg som ser hvor fyren bak den fremste spilleren har plantet øynene sine? Du var ikke alene om å legge merke til det, nei Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 noen andre en meg som ser hvor fyren bak den fremste spilleren har plantet øynene sine? Første jeg la merke til, alltid morsomt med "busted" bilder. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Henne var jo faktisk ikke så ille heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) E3 ble for fokusert på show og mest mulig lys og scener og boothbabes, så mye at selve spillene kom i bakleksa for alle sceneshowene, kjempedyre stands, og supermodellene som var betalt for å stå ved siden av svette nerder og bli tatt bilde av. Og alle utviklerne måtte overgå hverandre i mest mulig glitter og glam. Det blåste seg selv ut av proporsjonene, rett og slett.. Endret 25. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg