Kimannjer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Loff med hvitløkssmør på innsiden og utsiden Tomatpure skinke Brie Pizzakrydder Tacosaus salami Salt raspet norvegia Loff med hvitløkssmør på innsiden og utsiden Serranoskinke Pepper Ishavsalat Cherrytomat Løk Sprøstektløk Grillkrydder MASSE Brunost Rødvinspølse Loff med hvitløkssmør på innsiden og utsiden Varmes i mikroen i ca 10min NAMNAMNAM YES Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jesus... Den var det mye rart på. Salat og brunost i mikroen? Tror jeg må takke nei til den oppskriften. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) 2 skiver Brød\loff 3-4 skiver gul ost 1-2 skiver Skinke litt grillkrydder Ketsjup I toastmastern og vips NAMI Endret 5. oktober 2008 av TehJøran Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jesus... Den var det mye rart på. Salat og brunost i mikroen? Tror jeg må takke nei til den oppskriften. Dette var bare en spøk, da jeg ble litt små fascinert over alt mulig folk hadde på toasten.. En toast er, brød, ost, skinke, brød. Simp'l Endret 5. oktober 2008 av Leifhelge123 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Oregano Smør Skive(Helst grov) Spansk sennep Ost Skinke Ost Spansk sennep Smør Oregano Yeaaaaaaaah Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Husker jeg før lagde toast av brunost (var faktisk i vaffeljern), og husker det smakte ganske så godt. (likte ikke gulost på den tiden) Men nå i dag så høres det jo ikke så godt ut. Kanskje gi det et forsøk. o,O Uansett, nå lager jeg det med vanlige halvgrove brødskiver (hvite/fine er bedre, men heller ikke særlig sunt) med smør, gulost og skinke/trønderfår. Etter at det er stekt, så tar jeg på ketchup. Ps: Ketchup'en blir jo ikke noe god når den er stekt sammen med toasten. Har lett for å bli noe "svidd"/fast form. Endret 5. oktober 2008 av Andrull Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fekk lyst på toast no. Må lage Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg fikk også faktisk lyst på toast nå, får se om jeg orker å lage noe til frokost i morgen da.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Skive Harissa - Sterkt krydder/saus ifra Tunisa Gulost Grillkrydder eller Chayennepepper Grønneoliven i skiver Der har man herligheten for noen som tåler det litt ekstra hot Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ketchup Ost Salami Ikke så mye men godt smaker det! Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Mine består av: Trekantforma loff + Ost + Kokt skinke + Smør (på innsida og utsida) + Oregano + Toastjern. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skive Ost Skive NAM! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Brød Salami Ost Putter den i micro eller ovn Oregano eller Hoff Pomfri krydder Masse Idun ketchup Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Skive Smør Ost Salami/pepperoni eller annen salt pølse Krydder Ost Smør Skive Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 hvordan min toast "ser" ut, fra bunn til topp, eller topp til bunn.... har ikke mye å si, den er symmetrisk : smør skive ketchup ost skinke ost ketchup skive smør Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skive smør tacosaus oregano skinke som jeg har skåret opp i små strimler Jarlsberg - Også te me han baklengs igjen =) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fra topp til bunn: Skive Oregano Evt. pommes frites krydder Ost Skinke/pølse Ketchup eller tomatpure Skive Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ost + Brød En fem minuter i vaffeljernet da jeg ikke har toastjern. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Brød-skinke-ketchup-ost-grillkrydder-brød Noen minutter i toastern! Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skive Grill krydder Chilli Ketchup Ost Løk Skinke Ost Skive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå