dymoletratag Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Loff Kokt skinke (2 skiver) Jarlsberg (2 skiver) Cherrytomater (2-3, skivede) Oregano og basilikum NAMNAM! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Skive Fårepølse Div krydder jeg finner Ost Løk Ost Sprøstektløk Fårepølse Skive Nøkkelen er krydder! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kommer mye ann på hva vi har, men den beste toasten jeg lager (den kompisene mine skryter av ) bygd opp omtrent slik: - Brød (loff, grovt eller fint toastbrød, eller gråtassbrød) - Ost - Chillisaus og evt. tabasco - Skinke - Jalapeño - Evt. krydder - Ost - Brød Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Brød (grovt eller loff) Ost Pizzasaus/tomatpurè Serranoskinke/vanlig skinke Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg kjøper baguetter på rema for 4kr og deler de i to.. Smør på begge delene, pepperoni, raspet ost og Piffi krydder tilslutt, endel.. Og mikro-ovnen i ca 2min...Dævven søkke, det er godt! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg lager de ganske kjedelig, men de smaker ekstremt godt Brød Ost Skinke Oregano Ost Brød Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bare jeg som synes nesten alle her er sære? Skive Ost Skinke Skinke Ost Skive That's a toast.. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Neineineinei.... Toastbrød Norvegia ost Familieskinke (gilde) Grillkrydder (oppå skinken) Norvegia ost Toastbrød Ketchup tar du heller på etter toastingen. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ketchup Ost Skive Ost Ketchup (mamma vasker) Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skive Ost Salami Oregano Ketchup Sennep Ost Brød Yummy yummy, yez yez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Enten Skive + ost + ketchup, eller skive + ost + salami. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 SkiveTynt lag smør God porsjon pizzakrydder Ost Tilfeldig salami jeg har liggende, helst pepperoni Ketchup Skive I godt gammelt toastjern fra 80-tallet. Jo eldre maskinen er, dess bedre blir maten. Ja pizzakrydder er ekstremt digg på toast!!! Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Brød - salami - kanskje ketchup (pleier bare å ta det noen ganger) - ost - pomfri krydder - oregano - brødskive nam Endret 27. september 2008 av yoye666 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Brød - ost - pepperoni - jalapenos - ost - tykk lag salsasaus - brød. Yum! Lenke til kommentar
tiiine Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 jeg tar skive tynt lag smør ost skinke ost skive også smører jeg tynt lag smør utenpå skivene og krydrer med pommes frites krydder også steker jeg Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er mange måter å lage toast på. Loff/brød Ost Stekes i stekepanna. Loff/brød Ketsjup Ost Hvis vi har: Skinke Pepperoni/salami Stekes i ovnen Loff/brød Ketsjup Ost Ting vi har Loff/brød Stekes i toastjernet. Bruker nesten alltid krydder. Kyllingkrydder er godt til stekepannetoasten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Loff/Brødskive Oregano Ost Skinke Ost Loff/Brødskive Spiser toast nå Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ost, skinke, salami, oregano og sennep. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Skurupu har skjønt det! Lenke til kommentar
Ninja_Noob Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 skive sennep ost skinke skive men skal nok gjøre det på en annen måte neste gang mange gode ideer her i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå