AmazinglyConfused Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Min er helt enkel: Skive Ost Skive Men da jeg var i syden så spiste jeg en Hawaii-toast: Skive Ananasskive med dressing i hullet Skinke Ost Skive Den var helt nydelig. Litt vel mye dressing, men anbefales virkelig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hmm, Smør Skive Tomatpure blandet med litt hvitløkssmør Ost Skinke, eller salami... Chili, paprika, eller noe annet tilbehør Ost Tomatpure blandet med litt hvitløkssmør Skive Smør Gjerne tilsett krydder som cayennepepper, gastromat eller grillkrydder. Endret 6. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Min yndlingstoast er : Toastbrød, stekt i panna Skinke Ost Løk Amerikansk sennep Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Til Juntafil: Jeg blir sulten av å lese denne tråden, selv om jeg nettopp har spist! Er det noe galt med meg? Sulten Gutt 17 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 fikk lyst på tost no ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Kommer ann på toasten. Vanlig toast-maskin-tilberedt: brød (loff) smør ost (norvegia) krydder (piffi!) kjøtt (anything goes) ost (norvegia) smør brød (loff) Ellers har jeg en litt mer krevende, men mer velsmakende variant. Du tar en liten bolle med 2-3 egg med melk pisket i, og en dose salt/pepper. Oppi der, dypper du loffskiver med lignende stil som over, og så steker du på en middels temperatur i en stekepanne med lokk. Mmmm! Endret 8. september 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Skive Ketchup Skinke Sprøstekt løk, som OP Ost Skive Lenke til kommentar
Shanara Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 SkiveOst Skinke Skive. Innemellom litt grillkrydder. yam,yam Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tror jeg må gå å lage meg en goood toast nå Sannsynligvis skive-ost-skive. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tror jeg må gå å lage meg en goood toast nå Sannsynligvis skive-ost-skive. Det enkle er ofte det beste? Hehe Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Easy; Skive smør ost salami/peperoni/skinke (noen form for kjøttpålegg som ligger i kjøleskape) oregano ett par blad ISBERGSALAT ost smør skive ååå lar det ligge litt ekstra lenge Lenke til kommentar
Nile-S Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ganske uoriginalt, men godt: Skive Ketchup (Idun) Skinke Ost (allerhelst Jalsberg:D) Skive Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ost Skinke Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Smør på inn og utsiden av skivene Ketchup/pizza saus Ost Skinke/mørpølse/fårepølse Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Skive, smelta ost og taco-saus er faktisk fantastisk. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 I dag prøvde jeg en crazy vri med pizzakrydder, grillkrydder & ketchup Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Og hvordan ble resultatet? Lenke til kommentar
ElisabethHR Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Til min supergode toast (som er veldig enkel, og UTROLIG god): To brødskiver Smør uttapå Ost og salami (gjerne kryddersalami) inni, gjerne med oregano Og grillkrydder (masse) uttapå toasten sammen med smøret Toasten smaker kjempegodt og er sprø. Med passe mengde smør blir den ikke "fettete". Rett og lett himmelsk Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Og hvordan ble resultatet? Ble bedre enn forventet. Hadde jo selvfølgerlig ost, men manglet skinke. Derfor ble det denne vrien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå