Winydancer Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Har fått smådilla på toast, i toastjern selvsagt, men begynner å gå lei av min egen versjon. Så lurer derfor hva DU har på toasten din? Kan legge ut min "versjon": Skive Ketchup Sprøstektløk (Yadda!) Skinke Ost Skrive Gi meg dine tips! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Skive Tomatpurre istedet for smør Ost Jalapeno vist jeg har liggende Tomat Skinke/kjøttdeig Endret 25. august 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Skive Tynt lag smør God porsjon pizzakrydder Ost Tilfeldig salami jeg har liggende, helst pepperoni Ketchup Skive I godt gammelt toastjern fra 80-tallet. Jo eldre maskinen er, dess bedre blir maten. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Anbefaler smør utenpå, blir digg. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har bare en veldig enkel og standard. Kanskje jeg skal prøve noen av de som er her. Skive Ost Skinke Ost Skive Med smør på begge sider av begge skivene. Er ikke alltid jeg gidder å ta på innsiden. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Skive Ost Skinke Skive. Innemellom litt grillkrydder. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Skive Ketchup Grillkrydder Oregano Salami Ost Skive Tar på smør utenpå hvis jeg gidder, men gidder som regel ikke. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Skive Ost Skinke Krydder (horn salt og hvitløk salt) Ost Skive Endret 25. august 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Skive ost kjøttpålegg (salami vanligvis) ketchup Skive Enkelt og godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Skive Litt sennep Krydder Ost Skinke Ketchup Skive Edit: Osten og krydderet lå feil. Endret 26. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Skive Salami/Servelat (Kuttet opp i strimler) Oregano Ketchup Sennep Masse Norvegia-Gulost Skive Smør på utsiden av skivene. Edit: Glemte osten.. Edit2: Det er også ganske godt å ta bort ketchupen, sennepen og kjøttpåleget med makrell i tomat<3 Endret 26. august 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Makrell i tomat hadde kanskje ikke vært så dumt. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Skive skinke løk litt thousand island dressing oregano og salt ost skive kan bli klissete hvis du overdriver dressingen Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Skive sterk sennep ost Kjøkkensjef Natvigs Krydderblanding prior krydderskinke ost chiliketchup skive Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Jeg fikk lyst på toast nå!!! Skive (svensk loff i sånn ferdig oppskåret-pose-ting) Kebabsås (Fåes kjøpt i svenske butikker - Smøres på) Skinke (Kokt/røkt skinke eller saltpølse) Ketchup (Idun) Grillkrydder Oregano Ost (Gjerne revet, men det skal være mye!) Kebabsås (smurt på skiva) Skive Stekes i toastjern. Namm! Endret 27. august 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Skive m/smør på utsiden (Pågen Toast fin type) Tomat Pimiento Taffelost eller Jalapeno taffelost Salt/Grovkvernet Pepper Tykk skive med skinke Tomat Pimiento Taffelost eller Jalapeno taffelost Salt/Grovkvernet Pepper Skive m/smør på utsiden (Pågen Toast fin type) Stekes i toasterjern Endret 27. august 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 skive (med smør inni) ost skinke ost skive (med smør inni) Nå fikk jeg lyst på Toast Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Skive med smør utenpå ost skinke ost Skive med smør utenpå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Skive (grovbrød) Ketchup Oregano Skinke Ost Grillkrydder Skive Klar, ferdig, Toast! Lenke til kommentar
Special P Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 skive smør ketchup ost fårepøse grillkrydder ost ketchup smør skive jeg har to nesten like skiver som jeg kliner sammen slik at jeg skal få symmetrien i toasten. Ellers pleierjeg å ta det som jeg finnert i kjøleskapet (pizza, kjøttdeig, paprika, hvitløkssmør osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå