Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greide ikke å komme!

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_dude_*

Heisann,, skjedde noe merkelig her om dagen da jeg hadde sex. Akten varte i en go stund, og det var digg og alt det derre, men jeg sleit med å komme! måtte bare gi opp tilslutt. Jeg var helt kjørt. Damen tok det ikke så tungt, for hun hadde jo kommet endel ganger.

Er dette normalt eller? og har dere noen tips til nestegang? Har hørt om folk som kommer fortidlig,, men jeg har det motsatte problemet..merkelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ashdukhwkdhw

Har opplevd det samme selv flere ganger. Har ingen forklaring though. Kanskje du er homo? Hehe, neida. Men kanskje hu ikke var så trang akkurat da, eller kanskje du bare ikke var så kåt som vanlig?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_24_*

Er jeg en av de få gutter som ikke nødvendigvis må komme for å ha det morro?

Jeg går alltid inn for å holde ut en stund, så det går for jenta en gang eller tre. Men når jeg har holdt igjen i 40-50minutter, skal det fryktelig mye konsentrasjon til for å komme, og det er langt fra alltid jeg gidder. Ereksjonen svikter ikke, men det blir rett og slett litt evighetsprosjekt om jeg krysser en viss grense på hvor lenge jeg holder igjen. Jeg kan fint klare en kjappis, og komme etter 4 minutt, å komme etter to timer er mye vanskeligere.

Men som sagt, det gjør meg ingenting så lenge jenta får sitt, jeg har det like morro likevel :)

Lenke til kommentar

Det du sier der er noe eg har opplevd hos damene. Som regel. Naturligvis ikke alle.

Poenget er ikke å få orgasme. Veien dit, selv om man ikke kommer i mål, kan være minst like deilig.

Men nå har eg faktisk truffet gutter som har hatt samme oppfattning. Dvs, om akten varer i en halvtime så betyr det ikke at sexen var bortkastet dersom de ikke fikk utløsning. Tanken gav meg litt å tenke på til å begynne med. Eg har selv aldri konsentrert meg om å måtte få orgasme/utløsning, men det har alltid vært en naturlig del av målet.

En ting som uansett har gitt meg litt å tenke på er dersom det ikke er viktig at noen får orgasme/utløsning, når er man da egentlig ferdig? Så for tiden går eg med målet at så lenge en av oss får orgasme/utløsning så kan man være ferdig. Men man må jo ikke...

Men dette ble litt off topic :p

Lenke til kommentar

True, true. Jeg har hatt en herlig stund jeg om jeg får henne til å komme. Selvfølgelig, det er heeerlig å komme selv også, men ser strengt tatt ikke på det som noe tap, vi har hatt det skikkelig deilig begge 2, så ingen surmuling for å si det sånn! Hehe

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_G21
Er jeg en av de få gutter som ikke nødvendigvis må komme for å ha det morro?

Jeg går alltid inn for å holde ut en stund, så det går for jenta en gang eller tre. Men når jeg har holdt igjen i 40-50minutter, skal det fryktelig mye konsentrasjon til for å komme, og det er langt fra alltid jeg gidder. Ereksjonen svikter ikke, men det blir rett og slett litt evighetsprosjekt om jeg krysser en viss grense på hvor lenge jeg holder igjen. Jeg kan fint klare en kjappis, og komme etter 4 minutt, å komme etter to timer er mye vanskeligere.

Men som sagt, det gjør meg ingenting så lenge jenta får sitt, jeg har det like morro likevel :)

Du er ikke alene - Syntes det er er morro/godt uansett, og kommer dama flere ganger som karen snakket om er det da ingenting å klage på!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...